Huomenta napsukkaat. Millaisessa säässä alkaa tämä päivä? Ei näy lunta vieläkään, vettä vaan.

Lisätty: 12.10.2011 - 07:13

Mitä tekisit mieluiten juuri tänään? Itsellä pari vapaapv ja aloitan kohta pullataikinan teolla. Tosin kone tekee sen sillä ranteet ja sormet eivät enää kestä taikinan alustamista. Onneksi tuli hankittua kunnon masiina aikoinaan. Lääkehoitoa pitäisi lukea ja tehdä harjoitustehtäviä, mutta aamulenkki lienee myös tärkeä.

Lisätty: 12.10.2011 - 07:23

Ps. Kyllä täältä syystuulista voisin pujahtaa Palisanterin matkalaukkuun...voi sua onnellista.

Avainsanat: keskellä viikkoa kevyesti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 08:10

Koko yön on tuullut, ja olen nukkunut avoimien ikkunoiden ääressä. Ilma on mielestäni ihan hieman viilentynyt, tosin tällekin päivälle luvattiin 32 astetta, joten ehkei vielä ole tullut talvi näille kolkille. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, eikä eiliseksi luvattu ukkosmyrskykään osunut tälle alueelle. Sade olisi ollut niin mukavaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Voi sinua onnellista siellä lämpimässä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 07:14

Huomenta, kylläpäs on synkän ja pimeän näköistä ikkunasta katsoen ulkona. +1C näkyy lämpötila olevan, mahdollisesti ollut yöllä nollassa mittari, aamusää telkkarissa varoitti liukkaasta kelistä Länsi-Suomessa. Kohtapian Fiinan kanssa ulos, kunhan aamu valkenee ulkona.
kaikenlaista puuhastelua riittää ennen viikonloppua. :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 07:21

Pimeää ja kosteaa, vettä on tullut, mutta onneksi ei vielä mustaa jäätä täälläpäin näytä olevan. Työhön lähtö mielessä. Lääkehoidon tentti itsellä pari vuotta sitten tehtynä, joten tsemppiä harjoituksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 07:28

lappeenrannassa on vielä kuivailma ja lämpöasteita on +3C.Tänään menemme passikuviin,minä henkilökorttia varten ja mieheni ajokortin uusimista varten ja sitten jonotusta poliisilaitokesella,kun laitetaan asiat vireille,ketää omanaikansa ennen kuin kortit on käsissämme.vein eilen tililleni rahaa ja vanha henkkari ei meinannut siihen kelvata,lopulta virkailia suostui ottamaan minulta rahat,kun selvitin kuitilla mistä rahat olin nostanut,aika monimutkasta meininkiä.Kyllä minu tunnisti tästä entisestäkin paperista,mutta todistus oli vanhentunut.Minä en tietenkään vanhennu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 07:33

Meillä on ollut klo 0:20 +0,5astetta ja aamulla klo 6:20 +3,40 astetetta, luin juuri meidän paikkakunnan hienoilta kotisivuilta sää juurinyt osiosta.
Lumesta ei ole väliä ennen joulua, tuloo kalliiksi aurauttaa tie pihaan. Vähän paljon maksoi viimetalvi.
Vesi onneksi menee itsekseen mereen tuon 35 m pystysuoraan laskettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 08:46

Kylmää teidossa ja viimeyökin oli kylmä yö,kaikki on kuuran peitossa. Jossain ollut mustaa jäätä.Olehan varovainen kun yöllä autonrattiin menet.Täällä ollaan vieläkin 0.ssa.Toivoisin että aurinko kirkastaisi päivänn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:29

Syys sää koleahko ei sada...
Ihan tavallista arkea vietetään ei sen kummempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:31

Kylmältä tuntuu päivän alku. Täällä jämsänkoskella näkyy aurinkokin hieman tulevan jo esiin pilvestä. uskon että paremi päivä mitä eilinen täällä päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:50

Kylmin yö tänä syksynä,nurmikot oli ihan huurussa aamulla..Nyt aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta.+3,8.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 10:45

Hyvää huomenta!
Lunta ei vielä näy Sierra Nevadan huipulla vaikka kiikarilla katsosi.
Kohta päivälenkille pariksi tunniksi ja iltalenkki kestääkin sitten kolmesta kuuteen tuntia.
Näin paikallisena pyhäpäivänä voisi vaihteeksi mennä ulos syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:25

Mukavan raikas syksyinen päivä, ei sada ei tuule ja lämmintä pari kolme astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 16:11

Heräsin selkeään syyspäivään. Aamupäivän harjoittelin espanjaa (on muuten tosi tehokasta tuo nettiopiskelu) ja sen jälkeen suunnistin kampaajalle. Iltapäivällä laitetaan kotia kuntoon: muutama taulu paikalleen ja koukkuja vaatehuoneen ja -kaappien seinille tuomaan lisätilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:01

Heräsin selkeään kirpakkaan +3 asteeseen lämpötilaan.Ensityökseni hain toppatakin ja pipon esille,ei muuten vilukissa pärjäile.Aamulla ensitöiksi kuuman suihkuun ja länpimät vaatteet päälle,pieni flunssan poikanen iski minuun muuttohommissa ja nyt poden sitä rauhallisesti ottaen ja lepäilen.Siivonnut olen ja imuroinut pienen yksiöni .Myös kirjeen olen saanut aikaiseksi ja vienyt postiin,lähti tänään menemään ja huomenna perillä rakkaalla avomiehelläni....Siinähän se päivä on mennyt pikkuhiljaa niiskuttaen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:18

Aivan tavallinen harmaa syksyinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:37

Erittäin syksyinen kolea syyssää. Aamuni alkoi hammaslääkäri käynnillä ja sen jälkeen menin kampaajalle. Äsken kävin koiran kanssa 1½ tunnin metsälenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 00:31

Vettä, vettä, vettä vain.