Metsästäjä löysi pääkallon?

-- Varusmiehet etsivät muita ruumiinosia.

www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...nosia.html

Avainsanat: kovaa peliä hollolassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 20:43

Tosi hyvä juttu tämä pääkallon löytyminen,jos vaan saataisi selville kenelle se kuuluu,jospa siitä selviäisi taas yksi kadonneen kohtalo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 20:16

Kaikkea sitä voi löytää :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 20:39

Vähemmän miellyttävä löytö..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 21:22

Lahti ja Hollola. Olisiko jonkun kadoneeksi ilmoitetun ruumiin osia .EI vielä kerrottu ,kenelle kuului.Minä veikkaan naista.Eihän sitä tiedä kadonneita niin paljon ja selvittämättömiä rikoksia. On haettu poliisitelkkarin kautta yhtä ihmistä.Sitä ei ole selvitetty vieläkään.Siitä on kauan.Oli noilta suunnilta.Olisi hyvä jos löytyisi. Saisi omaiset rauhan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 07:05

Ehkä ei ollut ihan sitä mitä lähti metsästämään. Toivottavasti asia selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 09:27

Aina jotain löytyy nyt haetaan koko kroppaa, joku kauan sitten kadonnut kyseessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 11:19

Siellä Suomessa tuntuu olevan oikea katoamisbuumi.
Ei sitä sentään tarvitsisi tulla tänne asti ihmisiä tappamaan.
Mikä lie irtopään kohtalo? Jäänyt karhulta marjastajasta tähteeksi vai gansterien välistä kähinää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:27

karmiva löytö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 15:15

Jokainen luonnossa ahkerasti vaeltava saa tottua siihen, että hänen itsensänkin, eikä vain tuntemattoman metsämiehen, kohtaloksi voi tulla joskus jonkun karmivan löydön paljastaminen. Luonto nimittäin osaa yllättää, eikä aina aina välttämättä mukavalla tavalla. Siksi suosittelenkin, että ne joitka eivät tätä tietoa kestä, joille se tuo kylmiä väreitä selkäpiihin, pysyttelisivät kaukana kaikesta vähänkin luontoa muistuttavasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:21

Puistattava löytö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 02:50

Ei hauska asia alkuunkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:13

Kenellähän on kallo kadoksissa.