Tarvitseeko ilmaisten ''tietolappusten'' jakamiseen kaupungilla kysyä jostain lupaa?

Haluaisin keväällä lähteä kaupungille jakamaan paperilappusia joissa on tietoa SIAD-päivästä (Self injury awareness day) ja itsetuhoisuudesta yleensäkin. Jakaisin mahdollisesti myös oransseja nauhoja (jos siis menisin kyseisenä päivänä). Tarvitseeko tuollaiseen toimintaan pyytää lupaa esim. kaupalta (jos jaaan niitä kaupan lähellä) tai jostain? Jos pitää, niin miten?

en.wikipedia.org/wiki/Self-i...reness_Day

Avainsanat: itsetuhoisuus siad day awareness injury self lupa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 18:04

Paras on kysyä poliisilta kumminkin asiaa... ( varma on aina varma)
Mutta jakavat monet uskonnonkannattajatkin lappuja joten miksi ei...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 19:38

Kysyppä viranomaisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:57

se päivähän on kyllä jo tänävuonna vietetty:
www.firstsigns.org.uk/siad/
tuolla sivustolla voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi vaikkapa jakamaan lappusia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 20:24

Kannattaa varmistaa järjestyksenvalvojalta eli poliisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 07:49

Sota-aikaan vihollinen ainakin pudottaa lentokoneistaan propgandalehtisiä. Tuskin lupaa käyvät kyselemässä. Älä ainakaan minulle tule tyrkyttämään, sillä tuota mainosta tuloo ihan liian kanssa paperinkeräykseen raahattavaksi. Kaikkea ei tarvitse edes sytykkeiksi vaikka on uunilämmitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 14:28

Poliisiasemalla osaavat neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 19:25

Varmista vain lupa niin ei ole nokan koputtamista kenelläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 00:23

Minä neuvoisin varmistamaan asian poliisiviranomaisilta - ettei tule syytettä sitten jälkeenpäin tietynlaisesta käyttäytymisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 02:32

Kyllä kaikkeen lupa pitää olla. Poliisi osaa neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:10

Jakoon vain, mutta ei postiluukkuihin joissa on teksti "ei mainoksia".