Odotan innolla kolmannen lapsenlapseni syntymää mikä pitäis tapahtua tammikuussa 2012. Ònko teillä samoin kuin minulla?

Avainsanat: lapsenlapsen syntymän odotus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 11:01

Minulla itselläni ei oo sitä ensimmäistäkään. Kehu sinä vaan tekosijasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 10:43

Lapsenlapsia ei ole vielä tuloilaan mutta maaliskuussa saa kummipoikani avovaimonsa kanssa esikoisensa. Sitä jo kovasti odotan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:40

Jumppiksen kanssa kuulun samaan sarjaan tässä asiassa, mutta onnellista odotusta myös isoäidille toivottelen mä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:40

Minulla on yksi lapsen lapsen lapsi, siis 4 polvea.
Kyllä me <jumppis kehumme sydämemme pohjasta näitä aikaansaannokia.
Eikös olis kiva kun Sinuakin Jumpis lapsenlapset huutaisi pappa ja isoukki, tai isoisoukki.
Tuntuu kuin olisit ketkera siitä. Tuulikille kaikkea hyvää odotuksineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 12:23

Ei ole lapsenlapsia tulossa,mutta teille toivon onellista odotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 13:47

Moikka moikka, kiva että tuuletat.Varmasti innolla odottaisin jos sellainen vauveli olisi läheisille tulossa. Ei epäilystäkään. Muuta ei meille ainakaan vielä luoja ole suonut.Ei sitten ainuttakaan, vaikka aikuisia on 3 kpl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 14:27

Nyt ei ole tuollaista ihanaa perhetapahtumaa odotettavissa, mutta keväthäät kylläkin tyttärellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 14:27

Pistänpä vähän paremmaksi! Kuudennen lapsenlapsen pitäisi olla tulollaan tammikuussa. Toivon, että kaikki menee hyvin, ja että lapsi sekä äiti selviävät terveinä synnytyksestä. Ei sen enmpää, se riittää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:43

Onnea vaan minulla jo noita 8 joten en niin kauheasti enää toivo, kalliiksi tälle mummolle tulee nuo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:49

Onnea vaan sinulle,miulla ei oo yhtään lapsenlasta vielä näköpiirissä tulevaksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:51

Olen koirani "karvakamujen" mummi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:44

ainukainen lapsenlapseni täyttää tammikuussa 4v. tiedän että seuraavaa saa odottaa jonkun aikaa. nautin siis pikku neidistä siihen asti.
onnea !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 00:06

Minulla on seitsemän lastenlasta - ihan pian ei ole kahdeksatta tulossa. Onnea sinulle sydämen täydeltä jo etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 18:39

Onnea sinulle! Vaavit ovat suloisia. Ei minulla ole lastenlapsia, osa omistani on vielä pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:02

Ei tiedä vaikka olisikin tulossa uusia rakkauden hedelmiä entisten lisäksi.