Moikka napsulaiset vai luullaan sitä että olen kokonaan kadonnut täältä? No empä ole vaikka ei tämä ole nykyään enään sellainen

paikka mihin aikoinaan tulin.Kaikki on vaan muuttunut. En ymmärrä miksi tämä on niin muuttunut oudoksi paikaski. Vaikea moniin kysymyksiin vastalta. Vaikka joka viikko täällä käyn. Nytkin kysymyksiin vastasin ja äänesti parhaita vastauksia mitä usein täällä teen.

Avainsanat: empä ole minnekään kadonnut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 10:42

Kaikki muuttu, niin myös napsu. Napsuttelemisiin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 11:38

Muutosta tulee, myös uudet napsuttelijat muokkaavat omaan suuntaansa, mutta napsutellaan vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:42

Kaikkea aikansa näinhän se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 12:21

Paljon on napsu muuttunut,kun uusia napsulaisia on tullut,se on kyllä minusta hyvä juttu,että saadaan uutta tuulta napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 12:39

Maailma muuttuu..niin napsukin uusien käyttäjien myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 13:52

Muuttuu kaikki ihmisten myötä. Eri ihmiset ,vaiko onko samat kenties.Eihän täältä tarvitse poistua kun isot vitsiveikot se muuttaa paljon.Aikansa kutakin. Minä vielä vilkuilen tänne heti kun kerkiän. Turha mikä turha ,mutta eikö kaikki lopuksi.En ole ajatellut pakonomaiseksi tätä. Täällä ystävät ketä milloinkin,niinkuin nyt sinä ja muut naputaitajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 14:14

Mikäs tässä nyt niin paljon on muuttunut ja onko muutos huonompaan suuntaan?
Jotkut kysyvät vaikeita, kun eivät oikeasti tiedä vastausta johonkin tärkeään juttuun ja osa taas kyselee hupikysymyksiä. Kumpiinkaan ei tarvitse vastata, jos ei osaa tai huvita.
Enemmän minua ärsyttää, kun nettiselaimetkin muuttuvat niin, että ei tahdo osata aina niitäkään käyttää.
Hyvää aivojumppaa tämä kaikki on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:47

Napsun rajoilla kuljetaan, laidasta laitaan, eikös niin. Säännöt ovat riittävän löysät, joten kaikenlaista mahtuu mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:48

Kysymykset kuin vastauksetkin muuttuvat, ja uusia tulee ja vanhoja poistuu...
Joten ei Napsukaan voi pysyä samanlaisena....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:49

Maailma muuttuu, myös täällä napsussa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:53

Kiva Tuulikki 58,kun et ole hävinnyt minnekään,niin maailma muuttuu ja napsu sen mukana....valitettava tosiasia jolle ei voi mitään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:16

Muuttuvat laulut vuosien mennen, aika pois paljonkin vie. Muuttuuko napsunen ja mihin suuntaan on vievä huomispäivän tie...

Olen tyytyväinen Napsuun ja napsulaisten naputtelemisiin. Täällä irtoaa välillä hyvät naurut, joten huumoria ei ainkaan saa nyppiä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 00:04

Heippa. Jostain kumman syystä täällä tulee roikuttua. Jonain päivänä täällä ei ole enään yhtään vakinapsulaista - eikä meitä tuoreempiakaan. Ja nuo kyssärit ruokineen ja säineen eivät oikein enää kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 02:21

Uusiakin on tullut joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 14:01

Hyvä kun vielä muistat meitä napsulaisia.