Mitä eläimmet tekevät kun ne kyllästyvät elämiseen ja ainaiseen metsästäjiltä pakenemiseen?

www.tiede.fi/image/question/...emurha.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2011 - 23:25

no jos on kyllästynyt sekä elämiseen että juoksemiseen niin eikö molemmat ongelmat ratkeaisi sillä että lakkaa juoksemasta niin se metsästäjä voi ampua? :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 07:32

Ainankin hirvet tulevat juuri metsästyksen aikaan mieheni kotimökin hakaan,kun sieltä niitä ei saa kukaan ampua.Tämä juttu on tosi,kun anoppini kertoi,että eräänä syksynä hän näki siellä haassa useita hirviä makuullaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 08:37

Olen kuullut tarinan kissasta, jonka kotiväki oli etelän reissulla. Kisu oli ikävissään, ei syönyt naapurin hänelle tuomia ruokia ja lopulta käveli valtatielle ja jäi auton alle. Perhe oli sitä mieltä, että kissa teki näin itsemurhan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 09:11

Sorsastuskauden alussa sorsatkin pakkaavat tulemaan keskikaupungin vesille suojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:45

Eläimillä on hyvä vaisto. olisi tarina kerrottavana, mutta olen jo kertonut sen , niin en toista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 12:41

Saavat stressin ja häipyvät, kuin tuhka tuuleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 12:53

Lähitienoon peurat ovat tulleet mei mamman eväille ja tontille. Nääs tietävät mikä on rauhoitettua aluetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 13:56

Eläimet ei kyllästy elämiseen ,vaan pakenemiseen väsyy. Metsästäjien koirat ja pyssynpiiput niitä jahtaa ja lahtaa. Joskus tulee asutusten suojiin. Niillä on hyvin vähän mitään vaikutus mahdollisuutta tuohon lahtaukseen. Säälittää monasti eläimen puolesta. Ihminen sen kaiken pahuuden juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:35

Jos eläin olisin niin kauas ampujista, turvallisempaa on elo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:41

Toivottavasti ottavat jalat alle ja häipyvät metsästäjien tähtäimestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 12:04

Toivottavasti osaavat mennä jonnekin piiloon - paikkaan jossa ei saa ampua...

Tekisipä mieleni kirjoittaa tähän nyt jotakin erittäin...erittäin painavaa sanottavaa mutta en ilkeä kun voi olla että jollekin pyssynheiluttajalle tuleepi paha mieli....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:45

eipä niille reppanoille ole annettu valinnan varaa tän elämän suhteen.
itsaria eivät osaa - paitsi mokomat sopulit jotka säntäilee ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:59

Ne tekee kuin Mikko-sika: lähtevät lahtia karkuun Mallorcalle.