Luonneanalyysi. Onko tämä mielestäsi totta?

"Kyllä ihmisen luonteesta kertoo paljon sekin pystyykö hän käymään paskalla ulkohuussissa", kun Holopainen kertoo asioista mitkä vaikuttivat uuden laulajan valintaan. Maaseudun Tulevaisuus, 13.7.2007."

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 11:08

Totta on Holopaisen höpinät. Käyn metsässä "kyykkypaskallakin", sillä se on puhdas luonnon tuote josta puut tykkää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 00:37

Eipä ollut paljon vaihtoehtoja, kun minä elämääni aloittelin.
Neljänkympin pakkasessa säkkipimeään vain tarhan taakse asioille ja sanomalehdellä pyyhittiin.
Taskulamppua malttoi tuikauttaa sen verran, että pääsi perille. Lamppu kun tuppasi sammumaan usein kokonaan muutenkin. Lauluääntä ei siitä kyllä siunaantunut yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 07:33

Ei meilläkään aina ole ollut vesi vessaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 08:30

jos ei muuta ole tarjolla kuin ulkohuussi, niin ei se kauheasti luonnetta hädän hetkellä kysy, mennäkö vai eikö mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 09:10

Tiukan paikan tullen pelkkä riuku tai kuoppakin on iso helpotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 10:25

Joo muistan kun ennen kotona piti tosiaan mennä pihan kautta liiterin perälle ulkohuussiin ja
pimeellä pelottikin niin että veli joutui tulemaan "paskankummiksi" niinkuin me sanottiin.
Eikä siinä mitää laulua yms.mieleen eres tullu kun piti äkkiä päästä pois, varsinkin jos sattui olemaan
vaikka -25 pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 12:44

Jumppiksen tapaan joskus pakosta nöyrryn kyykkypissille..ja se on jopa mukavaa...sillai luonnon helmassa ja "fogelit tsungaa"..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:40

Ihan vesi vessaa kiitos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:34

Ei ollut meilläkään 60-luvulla sisävessaa, se rakennettiin vasta 70-luvulla. Joten huussi oli tuttu paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:24

Kaipa se jotakin kertoo. Mökillä on "hyyskä" ja siellä käydään säästä riippumatta. En ole asiaa sen kummemmin ajatellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 23:39

no kyllä se nyt sen ainaki kertoo jos ei voi missään nimessä käydä että on jo melkonen "hienoperse" niinku meilläpäin asia ilmaistaan :D ei ulkovessaa tartte rakastaa mutta kyllä siellä käydä voi jos on tarve

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:57

Tiedä miten on luonteeseeni vaikuttanut, mutta pakkohan se oli heti potalta vieroituksen jälkeen huussissa käydä, ellei halunnut itse pöksyjään pestä. Sisua tuo ainakin kasvatti kun n. 50 m mennen tullen yöpimiällä pakkasessa tuon taipaleen porhalsi pihanperälle. Kesä- ja kuutamoöinä taival toki paljon miellyttävämpää taivaltaa.