Millaista taidetta et kertakaikkiaan ymmärrä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 13:23

En ymmärrä nykytaidetta silloin kun sitä edustavat avattu sillipurkki pöydällä, viivat raamien sisällä, tai trytoksikasa puistikossa teosten kaltaiset epämääräiset taideyritermät joiden sanoma ei aukea tuhannenkaan katsomiskerran jälkeen

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 22:09

Epämääräisiä väriläiskiä kankaalla....mutta jos oikein mielikuvitustaan käyttää niin kait niistä jotain voisi irrota. Siltikään en ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 22:14

En osaa sanoa. Kait jokin voisi olla. Aina uusi tulkinta ja teos jos niin haluaa, voi olla taidetta. Sitä on niin monenlaista. Aika vaikea asia. Mikä olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 22:27

Installaatiot menee mun ymmärrykseni ohitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 00:47

Graffiteja muuntajakaapeissa.
"Oikesta" taiteesta en ehkä osta tätä, jos tuo nyt ylipäätään on jossain myynnissä. www.youtube.com/watch?v=DrOm...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 07:37

En ymmärrä taidetta missä ei ole selvää kuvaa ja nyky taide mitä taiteeksi kutsutaan,en ymmärrä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 08:29

Semmoista, missä roiskittu verta ja suolenpätkiä ja muuta rujoa, sellaistakin ole joskus nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 09:22

Epä määräisiä kuvioita piirrettynä tai väritettynä. Minuille monet taiteet ovat vaikeita ymmärttää,siksi että mitä ne esittää. Kun minusta ne eivät todellakaan esitä sitä mitä niistä väitetään. Kait minä sit olen vähän tyhmä kun en niitä ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:12

Noita siltojen ja seinien sotkemisia. Muut ateneumin taiteet saa olla rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:48

epämääräisi viivoja ja väriläiskiä kankaalla, olisi eedes vaikka kunnon ennen vanhainenriihen kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:46

Epämääräistä taidetta väriä ja viivoja siinä suun täällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:31

Juna-asemille töherrytyt graffitit :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:31

Ymmärrän taidetta, jonka taustalla on aito inspiraatio jumalaisesta lähteestä. Näitä teoksia voisi katsella "ikuisesti" kyllästymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:47

ihmisen torsot tms joilla on osat ihan vinksallaan. (picasso)
väriroiskeet voivat olla nättejä - mutta jokin minkä näkee mikä "pitäisi olla muttei olekaan"
mä en sellaista seinälle ottais vaikka maksettais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:52

Elämä itsessään on taidetta. En ymmärrä niitä taiteilijoita jotka valheessa sen elävät läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 18:32

Sellaista josta ei ota mitään tolkkua. Pidän taiteesta todella paljon, mutta sen on myös kerrottava jotakin nykyhetkestä tai menneestä.