Kohta taas avantouintiajat käsillä.Onko se tuttua / sinun juttusi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 08:28

Hirveästi kiinnostaisi kokeilla vaan kun olen tällainen vilukinttu, en uskalla sitä ekaa kertaa, joka kuulemma pahin.

Kysyjän kommentti

Minä jäin vuosia sitten (anopinkokelaan toimesta) ekasta kerrasta "koukkuun", eikä paluuta ole ollut! Ja suuremmat flunssatkin kaiketi sinne avantoon jääneet,kolotuksista puhumattakaan...MAHTAVA tunne aina pulahduksen tai uinnin jälkeen.Suosittelen, jos muu terveys vaan sen sallii : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 22:10

Jeskamadeeraa, sydämeni pysähtyy jo pelkästä ajatuksesta. Hieno homma heille ketkä siihen pystyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 22:11

Tänää viimeksi olisin ulkoaltaaseen mennyt uimaan mutta teknillin vika oli sulkenut oven joten seuraavalla kerralla.Se on luulisin keskiviikkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 22:26

Ei lainkaan minun juttuni, hampaat kalisten seuraan, kun naapuritalon rouva menee aamuisin rantaan uimaan pitkälle syksyyn ja jäiden tullessa siirtyy uimahallin avannolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 00:48

Ehdottomasti!
Täällä vain on niin kehnot mahdollisuudet siihen. =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 02:27

Tampereella aikoinaan Suomensaaressa:
www.lielahdenkipina.fi/suome..._sauna.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:20

Ei ole saunaa rannalla kuten ennen kotipaikallani ja sinne on niin pitkä matka ettei tule enää harrastettua. En ole harrastanut pillkireissuillakaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:49

ei oel ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:38

En todellakaan avantoon mene, pois tuo minusta!!!
HRRR vilu tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:25

En pystyisi avantoon menemään, en mene edes uimahallin kylmävesialtaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:45

Ei ole minu juttuani,kylmä tulee kun ajattelenkin tuommoista asiaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:37

Aloitan marraskuussa mieheni kanssa avantouinnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:51

Luin äskettäin artikkelin avantouinnin hyödyistä. Ne ovatkin puhuttua vähemmät. Ei siis haittaa, en ole koskaan enkä tule koskaan olemaan avantouimari. Hihhulitilan - =D - saa lämpöisemmissäkin olotiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 18:31

En minä tarkene avantoon lähteä.