Käytätkö kosmetologin tai jalkahoitajan palveluita säännöllisesti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 22:24

Kosmetologilla juoksin nuorena tiuhaan, nykyisin harvakseltaan, kaiketi kerran vuodessa. Kosmetologilla olen käynyt läheisellä ammattioppilaitoksella, jossa kosmetologiopiskelijat tekevät välillä töitä "oikeitten" asiakkaitten kanssa ja ihan hyvän hoidon ja edullisesti olen saanut. Käsi- ja/tai jalkahoidoissa käyn yleensä ulkomaanreissuilla, se on ihan rentouttava hetki ja kiva nähdä miten eri paikoissa työt tehdään.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 21:50

Meidän perheessä minä hoidan jalat ja kosmetologilla olen viimeksi käynyt 10 v sitten joten olis varmaan jo aika mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 23:36

Kasvohoidossa olen kerran ollut.Täytin silloin 50 v. ja työkavereilta sain lahjakortin sinne lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 00:56

Jalkahoitajan olen tilannut kotiini muutaman kerran.
Sandaaleissa tuppaa kantapäät halkeilemaan ajan mittaan, joten vuoltavaa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 07:40

Jalkani,käteni ja naamani hoidan itse ja jaloista pidän erityisen hyvän huolen.Ois kyllä kiva joskus päästä kosmetologille hoitoon.Oishan se laadukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 08:27

Kosmetologilla käyn säännöllisesti laitattamassa ripset ja kulmat kuntoon, muuten käyn harvakseltaan hemmottelemassa itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 11:52

Itse olen se kometologi on niin kallista, että en henno mennä ko. toimenpitesiin.
Jaloille tekiSI "eetvarttia hoito".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:35

Harvoin tulee käytyä.... liian harvoin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 16:18

Pari kertaa olen Tallinnassa käydessä ilusalongissa käynyt jalkojani hoidattamassa kun ei maksa siellä maltaita. Tosin taitaa olla enempi naispuolisten hommia. Eka kerran kaupungilla taapertaessani kynsi kengässä painoi toista varvasta ja huomasin ko paikan. Kysyin apua vaivaan ja minut oitis ohjattiin jalkakylpyyn, sen jälkeen nätti tyttö poisti känsät ym kovettumat ja vieläpä hyvänhäjuisilla yrteillä voiteli jalkani. A vot.

Niin ne kosmeettiset aineet otan sitten baarijakkaralla sisäisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:23

Tuttavani oli aikoinaan kosmetologi, joten siellä tuli käytyä. Jalkahoitoon on tarkoitus mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:43

Harvoinnoita palveluita tulee käytettyjä.Liian kalliita minun kukkarolleni....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:41

En ole enää vuosiin. Ihostaan voi huolehtia kotikonstein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:48

Oi jos olisi varaa niin jalkahoitajaa kiusaisin viikottaisilla käynneilläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 18:29

Ennen käytin kosmetologia paljolti, mutta nyt on ollut taukoa. Piheys iskenyt.