Muistatko entisen hiihtäjälegendan Arto Koiviston ?

Artolla on Kaskisissa ravintola meren rannalla nimeltään Sininen hetki.Siellä saa hyvää ruokaa.
Eilen viimeksi olimme siellä syömässä.Ravintolan ohella Arto myös antaa hierontaa ja kuppausta.Pihassa on myöskin savusauna ja majoitustiloja.
Kannattaa poiketa sinne jos liikkuu siellä päin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 18:43

Muistan:
IF LÄNKEN SKI on hiihdon erikoisseura Kristiinankaupungissa. Seuran toiminta-alueena on koko Suupohja. IF Länken Ski on menestyksellinen hiihtoseura.
Meillä on useita hienoja saavutuksia eri hiihtokisoissa; Arto Koiviston olympia-kulta ja pronssi v. 1976 ja useat kansainväliset saavutukset ovat menestykkäämmät saavutuksemme. Myös Ossi Kuntola, Mikko Vuorimaa, Ilpo Vuorimaa, Tenho Himanen, Keijo Tarvonen, Kenneth Kuuttinen, Maarit Mäkinen, Per-Ole Lindell, Kaj Råtts,Jonas Lindell ja Rikhard Mäki-Heikkilä ovat hiihtäjiä, jotka ovat saavuttaneet SM-ja kansainvälisen tason menestystä.
Per-Ole Lindell oli kauan Hiihtoliiton huoltopäällikkö 1998- , on tuolla eräs nimi joka kera voitimme viestimestaruuden mutta eri seuralle.

Lähteet:
www.noc.fi/olympiahistoria/s...voittajat/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 18:46

www.lauha.fi/?sid=157

Kyllähän Arton toki kaikki muistaa. Monta jännää hetkeä meille tarjonnut, Hyvä kun penkissä pysi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 19:26

Toki hänet muistan enkä tiennytkään, että on ravintoloitsijaksi ryhtynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 19:50

Toki muistan, Mietaan aikalaisia kilpaladuilla,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 19:52

Mummon ja papan kanssa penkkiurheiltiin ja katsottiin kisoja.Olin ihan pikkuinen tyttönen.Sitten, kun lähdettiin hiihtämään, olin minä Helena Takalo ja pappa Arto Koivisto ja kovaa mentiin!Mummo sai hurrata "katsomosta" meille vielä kovempaa vauhtia...Ihania lapsuuden muistoja...
Mummo ja pappa olisivat tänä vuonna 102- vuotiaita, jos eläisivät...Tekivät minusta tämän ihmisen, joka olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 20:12

Muistan toki ja tunnenkin miehen.
On tullut käytyä syömässä ja juttelemassa siellä. Kovan työn on Arto tehnyt paikan eteen.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Kaskinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 14:26

Jopa väärän koivun takaa sukulainenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 15:37

Tulee muistettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:14

En muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:39

En muista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 23:39

jaa niin KUKA? :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:44

Sukunimensä on sukuani, Artoa en tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 18:25

En oikein hyvin muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 13:59

Oli viestijoukkueessa mukana kun voittivat kultamitalin Innsbruckin 1976 talviolympialaisissa.