Osaatko kertoa kalenteriin katsomatta, miksi liput hulmuavat tänään saloissa?

Avainsanat: liput salkoon 10.10.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 09:11

Alkesis Kiven päivälle liputetaan, muistan sen siitä kun on myös lankoni ex-vaimon syntymäpäivä tänään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 09:00

10.lokakuuta on Aleksis Kiven päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 09:31

Matkakuvistani katsoin;
www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Helsinki

En liputa ja ei naapureidenkaan liput näy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 09:51

Tähän aikaan Aleksis Kiven päivä. Jos oikein muistelen. Kun lenkillä on tullut tarpeeksi katselleen siniristilppuja liehumassa ja ihmetellyt että miksi. Nyt muistaa jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 10:05

Aleksis Kiven päivä, kalenterista piti kyllä vilkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 10:17

Jees. Sen osaan On Aleksis Kiven päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 10:25

Osaan osaan! Joskus vietimme kouluissakin Aleksis Kiven juhlaa, eli pienoisnäytelmiä Seitsemästä Veljeksestä, yhteislaulua, kuten Makeasti oravainen ja Kiljukoon nyt kaikkein kaula jne. Kirjallisuusjuhlia ei koskaan ole kouluissa liikaa, ja lapset, melkein kaikki, rakastavat esiintymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 10:39

Kyl piti käydä lunttaamassa,et hävetti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 11:12

Osasimpa kuin osasinkin kalenteriin katsomatta jo heti aamuvarhaisella ylösnoustessani kertoa miksi liput tänään liehuvat saloissa. On sitä senverran paljon tullut tänäkin vuonna pojan äidinkielen tehtävien lomassa käsiteltyä Aleksis Kiveä, kansalliskirjailijaamme, ja muisteltua milloin hänen kunniakseen liputetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 11:51

Aleksis Kiveä pitääpi muistella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 12:55

En kyllä tiennyt, mutta ei hävetäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.10.2011 - 16:31

vastauksista lunttasin, ei olisi ollut muuten mitään hajua, taitaa olla iso osa liputuspäivistä vähän samanlaisia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 17:06

Kyllä siihen kalenteria tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 17:12

Kyllä tiesin tänäaamuna miksi liputetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 18:00

Aleksis Kiven päivä, liputuspäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 19:57

Mies, joka kirjoitti mm. monta hyvää kirjaa.Aleksis Kivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:37

Aleksis Kiven päivä oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:33

Jotain on kansakoulun Eila -opettajan opeista jäänyt mieleen. AK:N päivä - ja ihan koko päivän.