Huomenta napsuttelijat! Minkä ikävän ja aikaavievän työn tai tehtävän aiot tänäänkin jättää tekemättä tai siirtää tulevaisuuteen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 08:37

On yksi asia tänään, jonka siirtäisin tuonnemmaksi, mutta en voi.
Gastroskopio Jyväskylässä taas edessä tänään. Yökkään jo valmiiksi.

Lisätty: 21.10.2011 - 11:37

Kiitos käyttäjien valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 08:29

Huomenta vaan sinnekin. On tuulinen ja sateinen sää joten siirrän pihan haravointia siihen saakka kunnes tyyntyy ja aurinko paistaa..tai ainakin on poutaa. Pihan haravointi ei kyllä ole ikävää työtä, mutta mikähän sellaista voisi olla...no ainakin suurta syyssiivousta sisällä siirrän ja siirrän..ainakin siihen asti, kun pääsen pitkälle vapaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:39

Huomenta napsut. Yritä'n tehdä kaiken sen mikä pitääkin.
Sirkkaliisalle toivon mahdollisimman kivutonta ja vaivatonta gastrokopiota, ymmärrän kyllä oikein hyvin että mieluummin jättäisit Jyväskylän keikan nyt väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 09:58

Ikkunan pesun. Täällä on niin märkää taasen että ei kiva ollenkaan. Sataa yhtenään,yksikin päivä heti piristää kummasti, jos on kuivaa.,Onneksi sain pellolta pois satoni. Kaaleja vähän keräillyt ja kuivanut.
Lehdet leijailee ilmassa enetistä enemmän, pakkanen on tehnyt tehtävänsä.Uimaan lähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 10:43

Huoment
vaik onkin jo melkein ruokatunti.

Tahtoisin niin jättää huomiselle ,papereiden silpuumine.

mut se on aloitettava vaik ei oikeen innosta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 12:12

Tänään ajatuksissa mitä on tehdään kaikki nurisematta, ei mitään tuonnemmaksi tai huomiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 12:57

Näistä muutamista ehdokkaista valkkasin vaatehuoneen siivouksen. Turha roina kiertoon ja luutulla kyytiä pölyille.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.10.2011 - 16:34

lyhensin terijoen salavaa parilla metrillä ja kavensin ympäriinsä metrillä, oksat ovat isossa läjässä tallin päässä, jotain pitäisi tehdä, joskus ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 17:06

Piti jo eilen uudet verhot silittää, mutta saa odottaa kovan käsikivun takiat tulevaisuuteen, vihaan silitystä yli kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 17:39

Kylpyhonetta en tänäänkään pessyt kokonaan,vaan pöntön ja käsipesualtaan pesin,niinkuin joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 19:13

Ikkunanpesua siirtelen päivästä toiseen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:39

Kellarin siivouksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:31

Varaston siivoukselta pääsin tänään työni takia, mutta en ehkä huomennakaan tee sitä, enkä kai koko viikkona... onhan se ensi viikkokin, tai seuraavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 13:54

Kaikki tehtävät siirtyivät viikolla eteenpäin. Lappi lumosi kulkijan.