Eilen alkoi uusi kotimainen sarja, Moska. Katsoitko ja miltä se vaikutti?

Katson tänään tallennuksesta, kun eilen en ehtinyt...nukahdin nimittäin.

Lisätty: 10.10.2011 - 14:53

No niin. Nyt olen katsonut eka osan moskaa...tuskin katson seuraavaa. Ihan suoraan sanottuna se oli huono, tekemällä tehtyä joutavanpäiväistä hömppää.

Avainsanat: sarja uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 10:02

Katsoin tuon aloitusjakson osittain ja se riittänee minulle tästä sarjasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 06:57

Kyllä katselin sivusilmällä ja ilmeisen selvästi käsikirjoittaja tarkoittaa siinä seiska lehteä.Tämä Moska on lähtenyt Jari Tervon kynästä.Tämä on tietysti vain miun mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:17

Oli joku sellainen, en katsonut.
Minun käsitykseni työkalusta moska on aivan jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:35

En katsonut, Jari Tervo on yäk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:42

Kyllä katsoin. Ennakkoon sarjaa mainostettiin niin, että kuvittelin sen paljon paljon paremmaksi. Aika mitäänsanomatonta touhotusta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 09:14

En katso koskaan roskaa. Suomalaisten Tv-ohjelmien typerää vouhotusta en jaksa katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 11:22

Koska ukkokultani oli Moskan ensijakson lähetysaikaan jo nukkumassa jaksaakseen herätä suraavana päivänä kukonlaulun aikoihin töihin katsoin sitä vain silloin tällöin ohikiitäviä hetkiä nauhoitutuksen lomassa. Niiden hetkien perusteella olen vielä sillä kannalla, ettei Moska tule olemaan mieleistäni katsottavaa. Tämä kantani sarjaan voi tosin muuttua toiseksi kunhan saan katsottua sen ensijakson keskeytyksittä rauhassa ukkoni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 12:10

Eipä tullut katsottua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 13:12

Minulla ei ole paljoakaan aikaa jaettavaksi tv-ohjelmille, valitsen vain minua kiinnostavat. Tämä ei liene ylittänyt kynnystä. Näin tästä jonkin esittelyn, mutta ei jäänyt mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.10.2011 - 16:38

voipi olla että moska hukkuu muun moskan joukkoon, en katsonut eilen, mutta kun on tervon niin täytyy ainakin kokeilla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 16:58

En seuraa sarjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:30

En seuraa kyseistä sarjaa laisinkaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 03:15

En minäkään katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:25

Miksi minulla on kuva että tuo on tullut ennenkin. Hyvä näyttelijä on pääroolissa, mutta muistikuvani mukaan en siitä pitänyt.