Huomenta napsut. Millä mielellä aloitat uuden viikon? Onko rästissä olevia töitä jotka pitäisi tehdä ennen talven tuloa?

Lisätty: 10.10.2011 - 08:54

Tsemppiä kaikille. Etenkin Sirkkaliisalle.

Avainsanat: viikko päivä uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 08:39

Hyvällä mielin aloitan, vaikka kuten ed.kerroin on ikävä lääkärikäynti tänään.
Mutta toivottavaasti muut päivät ovat parempia.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastaajille. Odotellaan niitä parempia päiviä tulevaksi hyvin usein..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 06:54

Mieli on valoisa ja mitään sellaisia töitä ei ole rästissä mitä ei voi talvella tehdä.Miun molemmat kaktukset kukkivat ja eilen niitä valokuvattiin.Kyllä ovat kauniita nuo kukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 07:31

huomenta lakeuksilta. sentään +6C lämpöasteita ja sadettakin luvassa päivänmittaan. monta rästihommaa vielä tehtävä ennen viikonloppua. sitten onkin hyvä heittäytyä lokoisimmille päiville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:43

Huomenta huomenta! Ihan hyvällä mielellä aloitan viikon, ensi viikkoa jo odotan koskan silloin minulla on lomaviikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 10:01

Hyvillä mielin, suurempia rästejä ei ole ja viikon loma tulossa parin viikon päästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 10:48

Moi !

kyllä on rästissä olevia töitä.

minä aattelin alkaa ,kaappien ovien pesun ja sit tavarat kaapist ulos ,ylimääränen tavara kiertoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 12:19

No onhan nuo syyssiivoukset alkamassa, mutta odotan jotta saavat parvekkeemme kuntoon, kun vanhaa villaa kierii koko ajan sisälle, homma siis kesken ja sitä ensin odotellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.10.2011 - 16:40

yö on oltu töissä, joten nyt päivällä ei kummempia jaksa tehdä että jaksaa taas yön tienata ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 16:58

Toivon joka päivä, että käsikipu hellittäisi. Tänään olin taas fysioterapeutilla ja nyt on kädessä pirummoinen särky, ei kestä yhtään taivuttelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 03:14

On niitä, kun ei aina vaan tahdo jaksaa tehdä kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:23

Työkeikalla aloitin viikon. On, on ja on... vaikka millä mitalla.