Putosiko oikea henkilö tanssi kisasta?

Minusta Anneli Sarin tanssi oli kamalan näköstä ja hänen käytöksensä on suorastaan pöyristyttävää,ei hän ole Suomessa mikään suuri tähti.

Avainsanat: tanssi ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 21:53

Kyllä ja ei.... Oikeastaan olen vähän samoilla linjoilla Anneli Sarin asiassa... Jos kerran on NIIN Pariisilainen että,niin miksi kummassa tänne pieneen Suomeen edes vaivautunut tulemaan? Hänellä ei taida järin olla kannatusta oman heimonsakaan piireissä, koska siitä aikanaan suurin elkein poistui...Hänessä ei oikein ole lämpöä...
Pudonnut Mari sensijaan on loistava näyttelijä sekä koomikko.Harmi, kun kansa äänesti ulos : (

Duutsonin nuori mies yllätti positiivisesti!

Kysyjän kommentti

Tänään Anneli Sari tanssi hyvin ja jarppi on ihana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 21:43

En tiedä vielä.
Katson ohjelman ehkä huomenna, kun heräilen illan feriariennoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 21:48

Hupsista. Taas näköjään meni tämä ohjelma sivu suun. Täytyypä käydä maikkarin sivuilla katsomassa ennen kuin annan tuomioni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 22:30

Täytyy myöntää etten itsekkään oikein sulata Anneli Saria.On NIIN ollakseen ja itseään täynnä !
Väärä pari pudotettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 23:01

Kyllä mielestäni väärä pari putosi..Anneli Sari olisi joutanut pois joukosta lähtemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 06:41

Niin ketkäs siitä kisasta putosivat? En ole ehtinyt seuraamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:36

Kyllä minun milestäni, oli mitäänsanomaton pari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:53

Anneli sarin olisin pudottanut. Puku oli loistokas mutta meno kuin puuhevosella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 09:04

En tiedä tuosta asiasta mitään. En jaksa katsoa hömppää.
AS ei ole suuri tähti missään, mainostaa itseään kyllä, mutta helppo se on tehdä kun asuu muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 09:59

Enpä katsonut kyseistä ohjelmaa, joten vaikea sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 10:09

No kuka se oikea, Aina menee joku. Olimme sitä mieltä että oikea pari lähti pois.Kuka on seuraava. Minusta olisi hauska katsoa kaikkia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 10:46

Mielestäni oli oikee pari kun putosi, jos katsotte loppu tanssin ,

niin nainen oli niin tympääntyneen näköinen .

toinen tuli halaa niin tää sivutti tilanteen kylmästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 11:25

Minä en valitettavasti osaa vastata kysymykseesi mitään sillä en ole seurammut "tansii tähtien kanssa" sarjaa ainuttakaan jaksoa, eikä tarkoitukseni ole myöhemminkään rueta seuraamaan sitä. Tuo sarja ei vain ole koskaan koko olemassaolonsa aikana kiinnostanut minua tipan tippaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 12:14

Putosi todella oikea henkilä, mutta tanssi lopputanssissa paremmin vapautuneemmin... No aina ei voi voittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 16:55

En seuraa ko. ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 03:13

Putosi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 23:21

Kaikki on katsomatta - joten en kommentoi ennen kuin näen omin silmin.