Ovatko ulkokalusteet jo turvassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 15:21

Pihakeinu oli koko kesän puuliiterissä. En ole käynyt katsomassa onko turvassa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 11:40

Tuli mieleeni asusteet takikit ym:mutta tarkoitit kai noita ulkona pihalla pidettäviä tuoleja pöytiä sellaisia riippu keinuja.
Meillä ei siellä mitään ihmeitä olekkaan, keinu on katoksen alla muutenkin.Pöydät ja tuolit otamme muutenkin pois käytön jälkeen. Kun on syöty tai kahviteltu. Sade tahtoo tehdä vahinkoa.
Nythän on sellaisia jotka voi jättää uloskin.

Lisätty: 09.10.2011 - 12:08

Kalusteet on kalusteet ei asusteet. Anteeksi sekoiluni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 11:44

Meidän pihassa on taloyhtiön keinu kesät talvet samalla paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:03

Parveke kalusteet edelleen parvekkeella, osa poistuu ennen talventuloa... sisätiloihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:55

Katetulla terassilla oleva kovapuinen tuoli ja pöytäryhmä viettää paikoillaan kesät, talvet. Keväällä saa uuden pintakäsittelyn ja sillä mennään eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 16:27

Ei noita varmaan kukaan tuolta terassilta varasta, ellei myrsky vie.
Siltä varalta laitan joskus kevyimpiin painoa päälle, ettei putoa jonkun päälle.
Läpi vuoden saavat tuolla olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:59

Parvekkeella on rottinkidivaani ja on siellä toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:51

Ei vielä, mutta parveketuolien kangaspäällysteet irrottelen ja pesen lähiaikoina ja laitan kalusteet kasaan. Pöydän jätän paikoilleen, koska siinä on kanerva-asetelma ja kynttilälyhtyjä. Terassilla pidämme tuolit läpi talven, koska vilvoittelemme siellä saunomisen yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 18:12

Parvekkeella pari muovituolia ja pöytä.Ovat koko talven siellä ,kun parvekelasit niin ei sada lunta parvekkeelle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 02:55

Panin varastoon, talvi tekee tuloaan. Ei oikein enään tarkene ulkona istuskella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 22:59

Viime viikonvaihteessa ne laitoin. Tulevana viikonloppuna pelastan myös mökillä ne talven ankarilta olosuhteilta.