Mikä olisi sinun ennustuksesi juuri nyt, jos olisit ennustajaeukko?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 11:48

Niin mistähän minä ennustaisin ja kelle.
No Sinulle ennustaisin ison kasan lankoja ja kankaita, kun olet käsityöihminen.
Karita Mattilan esittämään hienon revyyn Sinulle ja vielä vanhoja toivelauluvihkoja
vuosien takaa, saisit soitella niitä henkesi hyväksi.
Toteutuuko, nähdään usko pois.

Lisätty: 20.10.2011 - 17:41

Kiitos käyttäjille hyväksymisestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 12:00

Ompa sinulla hyviä kysymyksiä. Jotenkin ihan vierasta ajattelua ennuste minulle tai ennustaja. En oikein pidä siitä. Mutta paljon on ennustajia mailmalla.
Sää on sellainen, joskus kokeilee että pitääkö paikkaansa.
Nyt voisin ennustaa meille kovaa pakkastalvea ja paaljon lunta.Kirkkaita talvi ilmoja.Hiihtokelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:10

Ei ole ennustajan vikaa...
Joten en edes tiedä mitä voisin ennustella, naisenvaistolla kyllä pelaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:53

Kristallipalloni on niin huurussa, että tulevaisuus on aivan hämärän peitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 16:29

Enpäs viitsi sanoa mitä pelkään, että päivänne ei mene pilalle.
Liittyy kumminkin talouteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:58

Näin viikolla taas "ennenunen", joka ikävä kyllä toteutui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 19:00

Tähän kerron ennustuksen, joka ei ole omaa tuotantoa, enkä edes muista kuka sen joskus on ilmoille loitsinut: Saksa ja Pohjoismaat tulevat joskus muodostamaan talousalueen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:52

Ennustan kastuvani iltapäivällä, kun en töihin lähtiessä muistanut ottaa sateenvarjoa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:59

Ei ole taipumusta sellaiseen, ei ainakaan huuhaaennustamiseen. Riippuu asiasta eli mistä on kyse. Jos ihka oikeasta asiasta, toki voi ennustaa lopputuloksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:51

jos olisin ennustaja sekä se vastaanottaja ; tulet lähiaikoina palelemaan
ennustaja tietäis ja se ainakin pitäis paikkansa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 02:54

Ei se minunkaan kristallipallo tänä yönä oikein toimi. Sinulle kuitenkin kaikkea hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 22:58

Diplomaattina sanoisin: en kommentoi.