Iloista ja suloista sunnuntaita napsuille. Meillä oli pakkasta -1,4°C viime yönä. Mites muualla Suomessa?

Lisätty: 09.10.2011 - 06:14

Ps. Tässä samalla haluan kiittää kaikkia paras vastaus-valinnasta, kun en ole erikseen ehtinyt kiittelemään. Kiitos.

Avainsanat: sunnuntai sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 10:25

Kaipa siellä meilläkin oli pakkasta tai ainakin 0 kieppeillä.
Parvekkeen oven suljin yöllä kun tuntui kylmältä.
Nyt on kaunis aurinkoinen sunnuntai aamupäivä.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksistanne ja oikein mukavaa alkavaa viikkoa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2011 - 07:05

huomenta ja hyvää sunnuntaita! lämpötila näyttää olevan vieläkin -2C Seinäjoella ( www.foreca.fi/Finland/Seinaj...i/obshist) , paikoin varmaan enemmän tai vähemmän ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 07:26

Sää juurinyt; +0,4°C, loput historia tiedot linkissä
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

Se on hölmöä kiitellä ja lisätä sähköposti kuormaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 07:57

Suloista sunnuntaita myös sinulle Mariaana ja meille on tulossa valoisa päivä,lämpötila on +5C.En jaksanut yöllä valvoa,että olisin jaksanut katsella tähdenlentoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 08:14

Huomenia sinne savoon. Ollaan talvea kohden kyllä kulkemassa. Päivät uhmakkaasti lyhenee ja yöt pitenee ja kirkastuu. Yö oli kyllä valoisa kuusta johtuen ja tähdistä .Taivas on katsomisen arvoinen ,kun se on selkeelä päällä.Täällä alava pelto ihan jäässä ja valkoinen. Minulla mittari täällä korkealla paikalla. Heittoa on tavallisesti 3-4 astetta näiden välillä, ylhäällä oli 1+ mutta jäätynyt pelto puhuu muuta puolestaan.Muuten kauniin kirkkaan näköistä, tulisi aurinkoista .Tuuli vei paljon puista lehtiä.Aika alastomalle näyttää. LInnut vienosti sirkuttaa niinkun talvella.Hiljais eloa joka paikassa.
Oiken hyvää päivänjatkoa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 08:28

Ilmeisesti lähellä nollarajaa yöllä, nyt kuitenkin kivunnut jo + 5:een.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:13

Eipä meillä noita pakkasia vielä iske, mutta kuulas sää jo aamulla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 15:31

Yöllä on käynyt -1,3 asteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 16:40

Minun kai pitäisi jäävätä itseni vastaamasta?
Yöllä laitoin kuitenkin villatakin päälle ulos lähtiessä. Illan mittaan se sidottiin vyötärölleni, kun tunnelma kuumeni.
Asteita oli parinkymmenen ja huonon saunan väliltä, riippuen siitä oltiinko ulkona vai sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:55

Pari lämpöastetta näytti olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 02:51

Kylmiä ovat yöt olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 22:54

Koleaa oli ja holotna kun heräsin. Mittari näytti alle kolmea plussaa. Mutta ei näyttänyt siltä että olisi pakkasen puolelle yöllä mennyt.