Jos näet tähdenlennon niin toivotko silloin?

Minä olen toivonut,mutta ei toivomus ole toteutunu.

Avainsanat: toivomus tähdenlento

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 19:03

Toivon aina, jos vain satun tähdenlennon näkemään. Harmi, ettei Helsingissä ole tänä yönä kovin helppo nähdä tähdenlentoja, sillä taivas on pilvinen. Päivällä meitä hemmoteltiin kauniilla näyllä: tummahkon taivaan täytti kauniit vaaleat kumpupilvet. Suurkirkko näytti entistäkin upeammalta tuota taustaa vasten.

Kysyjän kommentti

Minäkään en nähnyt tähdenlentoja,kun en jaksanut valvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 19:45

Jo lapsuudesta lähtien olen toiveen tähdenlennon perään heittänyt, se onko niistä mikään toteutunut en osaa sanoa, mutta se on vieläkin tapana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 20:00

Niinhän tuo pitää toivoa jos sattusi näkemään, mutta onkohan nyt toiveita sitten yli 700 kappaletta en mä niin pal tiedä toiveit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 20:29

Kyllä aina tulee jotakin toivottua,kun näkee tähdenlennon..en kyllä muista,että yksikään toive olisi toteutunut..se on vain sellainen vanha totuttu tapa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 20:58

Lento on niin äkkinäinen että ei kerkii toivoa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 21:13

En yleensä toivo mitään kun näen sellasen mutta ihailen lentoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 06:06

Aina toivon, mutta harvoin olen viime aikoina niitä lentoja nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 08:26

Olen joskus toivonut ja menettänyt uskoni toivon myötä. En enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 10:33

enpä ole paljon nähnyt, liekö toivonutkaan mitään.
Nyt jos näkisin, niin toivoisin saavani elämäntoverin itselleni.
Kaikkea se haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:23

en ole tähdenlentoja nähnyt,eikä siinä varmaan kerkeä toivomaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:38

Toivoisin, jos näkisin. En ole viimeksi kuin lapsena nähnyt tähdenlentoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 09:25

En ole nähnyt vuosiin tähdenlentoa. Ja se on niin nopeas tapaus, ettei hitaampi ennätä toivoa yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 11:04

Ilman muuta toivon .

siitä on todisteet,toteutumisesta.

41v.eletty yhdessä Aviomies ja ihanat Poika ja Tyttö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 02:48

Yritän muistaa toivoa, en tiedä ovatko silti toteutuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 22:46

Lapsenuskoni sammui jo ajat sitten.