Miten vietit lauantai päivän?

Aamulla meillä siivottiin ja sitten läksimme Joutsenoon ja sieltä mustolaan tervehtimään anoppia joka oli saanut kuulokojeen ja tietää nyt mitä maailmassa tapahtuu,eikä tarvitse arvailla mitä hänelle puhutaan ja minä olen tästä asiasta hyvin onnellinen,kun jälleen voin puhua hänelle pelkäämättä,että hän käsittää väärin.Sieltä menimme Lappeenrannan keskustaan missä oli meininki,kun Viipurin torilla,niiin paljon siellä oli Venäläisiä ostoksilla ,mikä on tietysti hyvä asia,kun tuovat tänne rahansa.Nyt ollaan käyty saunassa ja saunakakvit juotu nyt sitten vain oleillaan ja vietetään leppoista lauantai iltaa.

Avainsanat: lauantai ilta kotona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 18:48

Kissaäodollä on siis hyvin pullat uunissa.
Siivosin minäkin huushollini aamupäivällä, sitten käven 3 km lenkin
tuon sulhaseni rollarin kanssa.
Näin se on mennyt Talenttia odotan alkavaksi.
Kaikille perässä tulojoille ihanaa lauantai-iltaa.
Järvisuomen radio soittaa rakkaudesta jotain viisua, mutta kun puuttuu
se toinen puolisko. Täytynee rakastaa sit itsiään.

Kysyjän kommentti

Puhda ja siisti koti on minulle tärkeä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 19:04

Olin muutaman tunnin kestävässä yleisötilaisuudessa ja nyt illan vietän mieheni ja kissojeni kanssa kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 19:43

Aamulla läksin kirppiskierrokselle, siinä samalla pistäydyin Savonlinnan syksyisillä terveysmessuilla, jossa kaikenlaista kivaa esittelyä ja kävin keräilemässä erilaisia näytepakkauksia (hyviä matkoilla), ja laittelin vetämään erilaisia arpoja, mutta ilmeisesti ei voittoja tällä erää. Iltapäivällä sitten tein pakkaseen ensiviikoksi työevästä. Ja nyt ilta nautiskellen saunomisesta ja oleilusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 19:59

Täytyy sanoa että nuo nuorimmat lapsenlapset vanhempineen ovat sulostuttaneet koko päiväämme...
Nyt nautimme kotona olosta kahden..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 20:26

Aamupäivä meni siivotessa..petivaattet oli ulkona,kun vaidoin puhtaat lakanat.
Paistoin sämpylöitä ja tein kermaviili puolukka-tortun.
Ulkona tein asetelmia ammeleihin ja ruukuihin..callunoista ja vuorimännyn oksista.Kävin myös vanhepieni haudalla viemässä kukkasia,kun huomenna on isän syntymäpäivä.
Ennen saunaa otin jalkakylvyn,nyt on jalat niin pehmeät ja virkysyneet..kun hyvin rasvasi vielä saunan jälkeen.
Takassa paloi tuli,nyt hehkuva hiilos..antaa niin suloisen lämmön.Ohrapuuro odottaa valmiina,että laitan yöksi muhimaan takan lämpöön..aamulla sitten valmiina höyryävä puuro..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 21:33

Ovatpas napsukaiset olleet ahkeria ja aikaansaavia. Mutta niin olen minäkin. Aamulla kävin parvekkeen linnunjätösten plus muun sotkun kimppuun oikein tosissani. Liottelin kesän aikana kertyneitä kökköjä, ja muutaman vedenvaihdon jälkeen parveke on nyt puhas, vaikka paljain jaloin kävelisi. Iltapäivällä tuli apulainen luokseni, hän pesi kaikki alakerran ikkunat ja lattiat. Siihen ja seurusteluumme menikin neljä tuntia. Puusepän kanssa sovin suojarakennelmista ilmastoineille. Illalla ystävämme tuli tervehdyskäynnille, ja toi valmis-kala-aterian mukanaan. Mustekalaa ja grillattua ahventa tai jotain, hyvää oli. Nyt en sitten teekään enää mitään. Uimassa olen myös käynyt kahteen otteeseen, sekä altaassa että meressä. Ehdin olla puolisen tuntia auringossakin. Jotenkin on tuntunut kiireiseltä koko päivä. Huomenna ei sitten ole samanlaista. Mutta huomenna onkin aika kuuma päivä, luvattiin 34 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 06:07

Olin töissä ja niin tänäänkin. Eilen leikkasin ruusuja ja vein ne kaikki kellariin talvehtimaan. Viime yönä olikin sitten pieni pakkasyö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:24

Olin Hirvenpyynnissä ja sitten tein loput hommat talvea ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 18:37

Taloyhtiössä olisi ollut pihatalkoot, jotka jouduin jättämään väliin. Olkapää säryn takia olin hissun kissun koko viikonlopun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 08:58

Kotihommia puuhastelin eli leivoin, siivosin, haravoin lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 02:48

Siivosin kuusi tuntia kotia putkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 22:45

Hain lapsenlapseni luokseni ja vietimme laatuaikaa - tehden yhtään mitään arkista.