Äsken paistoi kauniisti aurinko ja nyt sataa.MIkä tilanne toisilla paikkakunnilla.Hetki oli tosi ihanaa.

www.youtube.com/watch?v=yRU_OocW2ww

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 15:10

melkein pilvetön taivas ja lämpötila +10 Seinäjoella, aurinko paistelee. upea syksyinen sää.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 15:20

Savonlinnassa +11 ja aurinko paistanut pilvettömältä taivaalta koko päivän. Hieno keli....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 15:57

Ihan kaunista syyspäivää vietetty...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 16:03

Keuruulla on auringonpaiste ollut koko päivän, aivan ihan ulkoilukeli.
Sitä en tiedä mitä Helsingissä Vesalassa on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 16:11

Keski-Suomen yllä on kirkas auringonpaiste.
Ajokkini kanssa kävelinkin 3 km sen kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 17:46

Aivan ihana aurinkoinen syyspäivä ollut koko päivän !
Mieheni kanssa tehtiin pitkä kävelyreissu ja ihailtiin kelta-puna-ruskeita puunlehtiä.
Ykden puun lehdet oli kauttaaltaan kirkkaan keltaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 17:46

Onneksi on vielä poutasää +11 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 18:32

Lappeenrannassa satoi aamulla,mutta sitten tuli ihana auringon paiste ja nyt on mittarissa vain 8 plussa astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 22:16

Kaunis aurinkoinen päivä ollut.Sain laitettua ammpeleihin ja ruukuihin callunoita ja vuorimännyn oksia..syksyn kunniaksi..
Hautausmaakin oli niin syksyisen kaunis,kun vein vanhempien haudalle kukkasia..isäni syntymäpäivän muistolle..mikä on huommenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 02:43

Sataa ropsutellut koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2011 - 22:29

Tosi tyhmää vastata näin jälkikäteen sääkyssäreihin. Sää on varmaankin ollut erittäin syksyinen sateineen ja tuulineen.