Miten on mahdollista että voi vastata kahteen kertaan samaan kyssäriin - ihan profiililla?

Valitsin äsken parhaan vastauksen ja huomasin että eräs vastaaja oli vastannut hieman eritavalla kahteen kertaan samaan kyssäriini.

Avainsanat: kahteen kertaan vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 01:08

Eipä ole tullut kokeiltua

Mutta nyt, äskeisen jälkeen, ei aukeakaan enään sitä * Vastauksesi: -laatikkoa, joten en nyt ainakaan pysty tekemään uutta vastausta?
Tuskin muokkausajan päättymisen jälkeenkään? Herää kysymys???

Lisätty: 08.10.2011 - 11:13

Eipä pysty muuta kuin "Uusi lisäys kysymyksen tietoihin"
Tuossa pipsa10 -tapauksessa on vastaus lähtenyt tuplana (oudon teknisen virheen takia) ja sitten, sen huomattuaan hän on muokannut toista vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 22:40

Empäs tiedä ennenkuin kohdalleni tulee,Kait se onnistuu.Sitten vasta tajuaa kun näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 06:03

Oiskohan se mahdollista muuten, kuin vastausajan umpeutumisen jälkeen? Ko ei tiijjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 07:23

Ei ole käsitystä.....

Lisätty: 08.10.2011 - 07:25

Kokeilin, jotta antaisiko profiililla vastata toistamiseen, ei onnistunut ainakaan nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 07:56

kaikki on mahdollista kun jaksaa aikansa tahkota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 07:59

Linkitä se kysymys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 08:38

Tässäpä tuo ihme;
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/45635
Ylläpidon kone lienee lagannut? Sama kellonaika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 13:35

No enpäs ole itse onnistunut, taitaapi olla virhe Napsussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 13:55

Ei ole omalle kohdalle noin käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 17:38

Taitaa olla jokin virhe kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 23:11

On kyllä ollut joku taikatemppu..minkä pipsa10 on tehnyt..kun ei muilta nasulaisilta onnistu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 00:20

Huomasin, että erääseen kysymykseen oli sama nimimerkki lausahtanut kahteen eri kertaan. Jospa meillä joillakin on kaksi ääntä;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 02:41

Hassua. Tuota en tiennyt, täytyypä kokeilla onnistuuko.