Myrskyää, myrskyää. Onko holotna?

Avainsanat: myrsky holotna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 22:28

Ei ole holotna olo.Tulin saunasta .Oli niin kuumaksi lämmitetty. Piti ulkona jäähyllä välillä olla.
Vieläkö lupasi myrskyä. Mutta pitäisi muutama kuiva vissiin olla ja maanantaina taasen vettä kun aisaa.Katotaan onko se Holotna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 06:04

Eilen oli aivan kaamea myrsky ja viime yönä tuli vetta taas taivaan täydeltä. Saapa nähdä millainen on tämä päivä. Töihin tästä täytyy suunnistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 07:22

Njet holotna, myrskykin laantunut, mutta vettä on tullut taas runsain mitoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 08:02

Keski-Suomen Keuruulla tuuli riipii lehtiä ja sade soittaa duettoaan. Kyllä pattereissa ei ole vielä kuin vieno lämpö, mutta tarkenee ja ulos menessä laitan jo pitkähihaista ja ohuempi välikausi ulkopusakka päälle ulos mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 10:03

+5 c lämmintä ja aurinko paistaa Seinäjoella, ei myrskyä enää, eilen tuuli vähän puiden oksia riepotteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 13:41

Eilen tuuli todella lujaa, onneksi ei enää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 13:55

Tänään lauantaina on myrskyn jälkeen tyyni, aurinkoinen sää eikä olenkaan holotna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 17:37

En ole, sillä tänään oli todella ihana ulkoilusää, aurinko paistoi ja aivan tyyntä. Eilisestä myrskystä ei tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 23:14

Eilinen päivä oli myrskyisä ja holotna..tänään ollut aurinkoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 00:22

Ei ole ollut holotna, ennemminkin hikkee pukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 13:21

Perjantaina oli aikamoinen tuuli, lauantaiaamuksi toki oli rauhoittunut. Sellaista on syksyn sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 17:46

Ei ole ollut holotnaa ,hikeä on pukanut muuttohommissa ja nyt pientä flunssaa pukkaa päälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 02:39

Niin tekkee.