Koteja tuhottu Suomessa?

- Venäjällä nousi kohu?
www.uusisuomi.fi/kotimaa/116...nousi-kohu

Isämme tappelivat maan meille ja nyt "markkinavoimat" myy sen?
(markkinavoimat voittaa aina, on soinut korvissani 90-luvun alusta saakka)

Lisätty: 07.10.2011 - 19:56

ESS: Venäläiset omistavat Suomen maaperää yli 100 000 000 eurolla.
www.uusisuomi.fi/kotimaa/114...00-eurolla

Avainsanat: uusisuomi on asialinjalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2011 - 09:02

Eiköhän Venäjältä tule ihan tarpeeksi rikollisia Suomeen.

Lisätty: 10.10.2011 - 13:16

Ei nuo kenenkään vakinaisia koteja tainneet olla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 18:24

Näin se on suunniteltu ja ilkivalta on tullut nyt kuvioihin mukaan. Ei hyvä. Ei asiat sillä ratkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 19:01

Tämä nyt on ihan väärä tapa hoitaa asioita, mutta kun joillakin ei näytä eväitä muuhun olevan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 19:49

Eikö ole muuta tekemistä, kuin tuhota ja tuhota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 20:09

Älytöntä meininkiä tekijöiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 22:02

Tiedän lähellä itärajan pintaa rikkoovat uusia koteja. Vetäävät kattokruunut alas, veitsellä viiltelee sohvat,kaapit kaadetaan kaikki töhritää.On se kenen koti hyvänsä ei ole oikeutta tuommoiseen. Kamala yllätys kun kotiin saapuu.Tulee varmaan sellainen tunne uskallanko asua tässä.Olen kuullut että poliisi olisi muka myös välinpitämätön. Onkohan tuo totta.Äkkiä tulee muutakin mukaan keskusteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 22:09

Kyllä on mennyt ihan järkyttäväksi,kun kodit ei saa olla rauhassa..Järkytys mennä tuhottuun kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 06:09

Ollaan nyt tästä asiasta mitä mieltä tahansa noin ei saa toimia. Kauna ei parane ilkivallan teolla..syyt lienevät niin syvällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 13:36

Ilkivalta jyllää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 13:50

Ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 02:36

Kenenkään kotia ei tarvitse tuhota eikä särkeä.