Kenet suomalaisen artistin haluaisit esitellä ulkomaalaiselle ystävälle?

Avainsanat: suomalainen artisti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 18:55

Jos voisin, niin esittelisin Olavi Virran, miehen jolla oli upea ääni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 18:04

Tapio Rautavaaran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:09

Kari Peitsamon. Peitsamo on uskomattoman tuottelijas artisti jonka ahkeruudesta kannattaaa ottaa oppia vaikkei hänen poliittisista kannanotoistaan pitäisikään. Karin arvoa muusikkona nostaa lisäksi se, että hänen hänen keikkansa ovat maanläheisiä ja mukaansatempaavia rennonleitä musiikituokioita ilman suurellisa puitteita ja tarvetta pröystäillä. Hänen keikkansa jos mitkä kertovat ulkomaiselle kuulijalle, että on sitä meillä Suomessakin hyvää klubimeininkiä tarjolla Hangosta Nuorkamiin. Ne on vain osattava eroitella esille kaikesta muusta elävän musiikin tarjonnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:22

Taitaisin esitellä vanhan laulajan Lasse Liemolan, piti juuri Helsingissä muiden vanhojen konkereiden kanssa Kreikkalaisia lauluja esityksen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:22

Reijo Ikosen ja toisena Petri Laaksosen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 19:48

Tietty Nykäsen Masan tai Tuksun, heh heh :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 20:24

klarinetisti Kari Kriikun
www.karikriikku.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 21:43

Varmaankin esittelisin Petri Laaksosen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2011 - 21:58

Ei ole ulkomaalaista ystävää, mutta Jari Sillanpään esittelisin. (Olisipa tulkkikin silloin mukana.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 22:10

www.youtube.com/watch?v=hgFzuoVEWbE

Hieno laulaja ja uskomaton kappale. Iso menestys tämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 23:56

Olipas hieno tuo Chisun kappale. Kiitos bongari linkistä.

Esittelisin joko Amorphiksen www.youtube.com/watch?v=CleR2nYASdo tai Eppu Normaalin www.youtube.com/watch?v=AjDeLp-FlTU

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 13:49

Juice Leskisen, jos olisi elossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 02:35

Irwinin, mutta aika mahdotonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:57

tarja turunen tietty !!
siinä voisis kuule nostatella toisen kuuluisuuden siivillä itsensä "hyvä me suomalaiset" - kastiin ;)