Suomalaisen ruumis löytyi Fuengirolasta?

Nainen makuupussissa?
www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh...uupussissa

Avainsanat: fuengirola uutisia2

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 06:05

Ikävä juttu, mutta ei varsinaisesti yllätys, että näin se päättyi.
www.murha.info/phpbb2/viewto...mp;t=11337
Tuolla on jos jonkinmoista arvailua tapauksesta ja ehkä joku osuu oikeaan kuin sammakkoprofessori aikoinaan.
Olisi saanut valita seuransa paremmin. Paratiisissakin on käärmeitä, eikä välttämättä edes kovin vähän.

Kysyjän kommentti

olisko se huumemafian pesä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 12:12

En ollut tietoinen ollenkaan kadonneesta suomalaisesta tytöstä. En ollut kuullutkaan. Mutta kyllä surullinen kohtalo nuoren elämälle. Mitä tuokin sisällänsä pitää. Kuka on hyväksikäyttänyt mikä on johtanut tuommoiseen karmeeseen lopputulokseen. Senhän poliisit selvittää jos selviää koskaan.
Surullisia asioita. Henki on herkässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 12:38

Voi miten surullista, mutta hyvä, että löytyi kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 13:22

Tyttöparka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 14:19

Tuosta kirjoitettiin kesällä. Kummallinen juttu, löytyi suomalaisten asuttaman talon takapihalta. Hyvä että sentään asia ratkesi.
Mitä kaikkea juttu pitää sisällään, sitä voi vain arvailla. Toivottavasti selviää ja rikolliset saadaan edes tuomiolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 14:52

No hyvä että juttu ratkesi, luinkin siitä kauan sitten....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:13

Surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:20

Surullinen tapaus, toivottavasti asia selviää ja syyllinen joutuu edesvastuuseen teoistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 19:27

Surullinen tarina :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 22:36

Toivon mukaan tämän surullisen tarinan tekijät saadaan kiinne..En ollut tietoinen asiasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 02:31

Surullista.