Mitä tarkoitetaan omilla kotisivuilla?

Voisinko minä tehdä omat kotisivut.Onko sinulla omat kotisivut?

Avainsanat: omat kotisivut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 09:17

jo vain voit tehdä omat kotisivut. kotisivu editoreita on monenlaisia vaikeusasteeltaan . myös itse voit tehdä jos hallitset koodiston ( html, xhtml, css, sgml )
kyllä on kotisivut ja olen niitä tehnyt kavereillekkin.

täällä voit ilmaiseksi tehdä kotisivut: kotisivuni.org/

mutta tarvitset palvelintilaa mihin siirrät kotisivusi. palvelintila kuuluu palveluntarjoajan palveluihin. esim. soneran liittymään kuuluu määrätty määrä palvelintilaa.
palvelintilaa voi saada myös ilmaiseksi, jos sietää palveluntarjoajan mainoksia kotisivullaan ( esim: www.suntuubi.com/) .

Lisätty: 07.10.2011 - 10:11

välttämättä ei tarvitse ftp-ohjelmaa siirtämiseen. palveluntarjoajalla on sivun siirtämiseen välineet ilman eri latauksia.

Kysyjän kommentti

paras vastaus,mutta en kuitenkaan rohkene yrittää kotisivuejen tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 09:39

Tässä palisanteri kotisivu?
www.palisanteri.com/palisant...tuloa.html

Tarvitset vielä ftb ohjelman jolla siirrät päivitykset palvelimellesi, ellet käytä valmiita maksullisia kotisivuohjelmia.

Lisätty: 07.10.2011 - 10:01

www5.sonera.fi/ohjeet/Kotisivut
Soneran asiakkaana näin pääset omille sivuillesi;
www4.sonera.fi/Kirjaudu/

Soneran ftp ohjelma ei ole toiminut enää vuosiin ainakaan minulla ja on paljon fiksumpiakin olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 09:44

Palisanterilla jälleen oikea vastaus.

Olen kyllä niitä muutamia tehnyt. Omakin olisi mahdollista tehdä, mutta en ole katsonut aiheelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 12:12

Jokainen voi tehdä omat kotivsut vaikka ihan vain itselleen. Sinne vain tekstiä ja kuvia oman maun mukaan. Yrityksillä, järjestöillä, valtion ja kuntien laitoksilla sun muilla kotisivut suorastaan välttämättömät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 14:48

itse teen matkablogia, palisanterin neuvot oikeat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:09

en halua kotisivuja ja kykyni ovat niin vähäiset, että en osaisi.
Siihienhän ne menisi minun hartaushetki- ja rukousaikani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:15

Palisanterilta tuli niin hyvät ohjeet, että tämä houkuttelee kokeilemaan. Itselläni ei kotisivua ole........ainakaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 19:25

En harrasta kotisivujen tekemistä, tosin useilla on jo omat. Teko-ohjeita saa mitä ilmeisemmin netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2011 - 21:49

Jokainen voi tehdä omat kotisivut. Jos on kiva idea niin tee pois. Itselläni ei ole, ja tuskin tuleekaan, olen niin mielikuvitukseton ja aikaansaamaton immeinen, ettei sellaista syntyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 23:34

Ei ole minullakaan kotisivuja..joskus olen ajatellut niiden tekemistä..
Nyt tuli ainakin hyvät linkit..saa nähdä innostuuko tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 02:27

Työn alla parhaillaan.