Mikä tapahtuma ja mitä siihen liittyy: Karvanlähdön aika?

Lisätty: 07.10.2011 - 12:29

Hienoa Palisanteri.

Avainsanat: taide kierros

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 09:30

Lappilainen kuvataide kiertää Viroa.
Lappilaisen kuvataiteen katselmus Karvanlähdön aika vierailee reilun vuoden aikana useilla paikkakunnilla eri puolilla Viroa. Tartossa juuri avattu nykytaiteen näyttely esittelee 14 taiteilijan 22 teosta.

yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...29198.html

Kysyjän kommentti

Karvanlähdön aikaa...kiitos vastauksista. Sinulle hyvää matkaa ja onnellisia hetkiä perillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 08:04

Keväisin se on!
fi.wikipedia.org/wiki/Karvan...A4ht%C3%B6

Lisätty: 07.10.2011 - 08:05

Karvanlähtö-ilmausta voidaan käyttää myös silloin, kun nisäkkäiden pennut pudottavat silkkisen pentukarvansa kasvattaakseen aikuisten eläinten karheamman turkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 09:13

Tämä ei liity mitenkään taiteeseen,kun meidän Onni poika luovuttaa kesäturkin ja vaihtaa sen talviturkkiin.Sinulle tiedoksi Mariaana,että tänään illalla tulee teemalta elokuva Valkoinen Masai.Jos jaksan valvoa niin katson sen,olen aiemmin nähnyt sen kirjastosta lainaamaltani cd levyltä,mutta mukavampi on katsoa isolta TV ruudulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 09:20

En onnistu yhdistämään karvanlähtöä taiteeseen. Sehän tarkoittaa pentukarvan lähtemistä eläimillä. Myös aikuisilla eläimillä on karvanlähtöaikansa, metsäneläimillä myös.
Jos tuostakin joku taidetta vääntää niin ihme on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 09:39

Ei epäilystäkään, ettei palisanteri olisi tiennyt oikeaa vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 12:09

Siitä on taide ja kulttuuri kaukana, kun naapurin bernhardilaisen on karvanlähtöaika ja se päättää tulla hankamaan itseään minun helmoihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 14:47

Meidän Pikillä on nyt karvanlähtö lopuillaan joten harjaamista edelleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:09

Kahden viikon kuluttua olen Viron reissulla, saas nähdä osuuko Karvanlähtö aika kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:11

Mitäpä tähän vastaamaan, kun pappa jo on huomannut, että palisanteri on ratkaissut pari
aikaisempaa kysymystä. Turha meidän on sössöttää.ei loukkaukseksi kenellekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 19:22

Onneksi karkeakarvaisella terrierillä ei karva lähde, tosin kissoilla karvaa lähtee sitäkin enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2011 - 21:46

Tuota en olisi tiennyt, itse poden kyllä nyt tällä hetkellä jonkinmoista karvanlähtöä kun juuri lopetin puolitoistatuntisen urakan: lappasin tulevan talven polttopuut liiteriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 02:23

Enpä olisi tiennyt.