Fuengirola-lehti: Suomalaisnaista kidutettiin 11 päivää. Luitko koko jutun?

Alkuperäinen koko uutinen on luettavissa täältä: (Digipaper sivut 3 ja 29)
www.uusifuengirola.fi/epaper...302281441/

tai www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...nts-anchor
tai www.iltalehti.fi/uutiset/201...3_uu.shtml

Lisätty: 07.10.2011 - 18:41

Näköjään hyvin harva oli lukenut alkuperäisen pitkän uutisen.
Syytetty on syntyjään egyptiläinen, nykyään Espanjan kansalainen.
Mutta ei tuo avosuhde ollut mitään "perheväkivaltaa"

Avainsanat: uutisia fuengirola

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 01:22

Tuli luettua.
Ei mitään uutta auringon alla, valitettavasti. Ensin lirkutellaan ja parin viikon päästä jotain muuta.
Suomalainen ei usko ennen kuin näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 06:24

Nainen on kolmea kokemusta rikkaampi.
Olallaa "marcellino macaroni".

Lisätty: 07.10.2011 - 16:36

Ja toinen löytyi tapettuna!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 07:00

Elämä opettaa joskus kantapään kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 08:27

Jälleen yksi ikävä tarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 09:00

Luin tämän jutun iltalehdestä ja ihmettelin,miksi tämä nainen ei lähtenyt jo karkuun tai pyytänyt apua jo kauppareissulla,kun tämä raakalainen oli ottanut hänet mukaan.Tyhmä nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 09:00

Luin kyllä. Kiduttajan kansalaisuutta ei kerrottu mutta ei tainnut olla suomalainen. Kyllä naiset voivat olla typeriä, mutta eiköhän tuon jälkeen ainakin pikkasen silmät avaudu. Parin kuukauden tuttavuuden jälkeen muutetaan yhteen... olikohan nainen jokin vanhempi henkilö....noita vastaavia tarinoita varmaan riittää siellä "hulanbaloorannikolla".
Joillekin opetus täytyy tulla lähes hengenmenon kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 09:37

Manjanamiesten hommia. Sitä saa mitä tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 12:28

On se hyvä että ei tarvitse matkustaa . En ole Espanjassa ollut enkä tule olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 14:50

Tuli luettua ja todettua, että tuonne ei ikinä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:00

Ei mitään uutta Espanjan auringon alla, yhtä ikävää kokemusta rikkaampana tämäkin nainen jatkaa elämäänsä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:05

tälläistähän on odotettavissa, ei mitään uutta auringon alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 19:20

Luin MTV3:n sivuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2011 - 21:43

Luin juuri tänään siitä. Koskahan suomalaisnaiset oppii ettei niihin eteläneläjiin kannattaisi luottaa. Osaavat olla kyllä niin kauan miellyttäviä ja rakastavia kunnes saavat naisen täysin pauloihinsa, sen jälkeen muuttuukin ääni kellossa. Tämäkin egyptiläinen osasi varmasti hurmaamisen taidon
Luultavasti nainen pysyy tästä lähin ihan kotimaisessa laadussa ja hyvä ettei pahemmin ehtinyt käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 17:25

En ole lukenut kyseistä juttua laisinkaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 02:18

Surullinen tarina, liekö mustasukkainen mies.