Uteliaisuuteni voittaa taas, ja kysyn tuleeko Sinulle paljon aikausilehtiä. Mikä on rakkain lehtesi?

Minulle tulee tällä hetkellä Seura, Wiva ja Askel-lehti.
Wiva on milestäni hyvä lehti, mutta Askel-lehti rakkain.

Avainsanat: lehtisade

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 16:07

Koti-Liesi on tullut kauan. TYttäreni kerran tilasi minulle joululahjaksi .Sanoin kerran hänelle että eihän tarkoitus ollut etttä 10v.tta tulee lakkamatta ja sinä maksat. Tilasi myös miehensä äidillekin tuonne Ranskaan. Ja edelleen vaan tulee molemmille.Hän sanoi että ei haittaa minähän siitä saan kanssa hyvää luettavaa.Niin lehdistä ollut paljon iloa.Eikä ole lopettanut.Muuta lehteä ei tule.

Kysyjän kommentti

Kiitos bongari vastauksestasi ja kaikki toisetkin.On minulle joskus tullut useita, mutta olen vähentänyt.'Siskoni kanssa vaihdoimme lehtiä, mutta hänellä on nyt uudet lehdet luettavana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 15:18

Tällä hetkellä ei yhden yhtä. Joskus on tullut vino pino, mutta kun kirjasto on vieressä, niin siellä voi käydä lukemassa tuoreimmat lehdet, eikä maksa mitään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 15:30

Lahjatilauksena olen saanut Mtka-opas lehden.

Itse tilannut Iisakin ristikot (visaiset).

Siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 15:35

Tällä hetkellä tulee Kodin Kuvalehti ja Nykyaika. Nykyaika on rakkain lehteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 15:52

Minulle tulee tällä hetkellä Avotakka ja Kodin Kuvalehti ja molemmista pidän tosi paljon. Tosin Avotakan vaihdan aina välillä johonkin muuhun sisustuslehteen, vaihtelu virkistää! Äidille tilaan lahjaksi Eeva-lehden ja hän sitten antaa vanhat lehdet minullekin luettaviksi, hyvä lehti sekin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 18:00

Avotakka, GEO, Kodin kuvalehti, jota tulee muutama kuukausi Geon kylkiäisenä, sekä Matkaopas-lehti. Matkaopas näistä mielukkain, yleensä tilaan lehtiä lyhyitä tarjouspätkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 18:48

Mondo ja Matkaopas tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 20:24

Mondo ja Koiramme lehti :) Ja molemmat yhtä rakkaita....Tosin koiramaailman kuulumisia kiva seurata nykyisin lehdestä, kun itse ei mukana siellä enää keiku :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 21:00

Tulee montakin, muttei niihin mitään rakkaussuhdetta ole syntynyt. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 07:02

Muutamia, Viherpiha, Kotipuutarha, Kotiliesi ja Matkaopas. Äidiltäni luen mm. Apua, Seuraa, Askelta..olen vähentänyt lehtien tilaamisen minimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.10.2011 - 09:08

joitain tulee pätkissä vähän väliä, mutta rakkainta ei ole, ehkä siksi tulevatkin pätkissä vähän väliä, tulen mainioasti toimeen ilman aikakausilehtiä, en oikein kerkeä niitä edes lukemaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 14:15

Tällä hetkellä ei yhtään.
Mieheni TM-lehden tilauksen perusteella hänelle tuli taas mahdollisuus valita firman lehdistä joku ilmaislehti määräajaksi. Valitsin Kotilieden koska siinä on sentään jotain asiaakin ja sopivasti moderni ja iätön. Viva ja muut ovat "mummolehtiä" (sorry) ja useat ovat täyttä roskaa (Seura).
Juorulehtiä en voi lukea... Glorian Antiikin ajattelin tilata kun seuraavan kerran ottavat yhteyttä.
Eeva on tullut tilattuna kauan mutta mutta on nyt keskeytyksissä. Kirjastossa voi käydä lukemassa lehtiä tarvittaessa, lähin kirjasto on muutaman sadan metrin päässä.
Ei ole omasta mielestä mitään ideaa tilata kotiin lehteä jossa on noin yksi kiinnostava artikkeli per numero.
Ammattilehtiä luen kyllä, suurin osa tulee työpaikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:32

Meille tulee aikakusilehtiä hyvin vähän, tällä hetkellä vain ukkoni metsästyskortin kylkijäisenä saama Metsästyus ja Kalastus lehti sekä meitä erähenkisiä kiinnostava ja meille rakkain aikakausilehti Erä . Muita ei tule eikä kaivatakkaan tulevaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 19:23

Meille tulee Etelä-saimaa;Eeva ja Apulehti ja nyt alkaa tulla lahjalehtnä Apu ristikot.Pidän Eeva lehdestä paljon,mutta tykkään kyllä Avustakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 22:06

Tällähetkellä tulee Kotilesi Viherpiha tuli,mutta lopetin talveksi..Viherpihasta saa kivoja vinkkejä..että kiva kesälehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 17:22

Tällähetkellä tulee vain kotivinkki ja se riittää mulle.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 02:11

Nyt ei tule yhtään lehteä. Hymyä luen joskus.