Oletteko saaneet parkkisakkoa yksityisiltä valvojilta?

www.iltasanomat.fi/autot/tul...31712.html

Avainsanat: sakko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 09:20

En ole, sillä en käy autollani päättömässä kaupungissa!

Turkulaiset ovat kunnostautunein joukko; Turku 42179 10,1 %
www.iltasanomat.fi/autot/T%C...lk_is_au_1

Lisätty: 06.10.2011 - 11:25

70-luvulla yhden lapun sain ja siinä luki Pysäköintivirhemaksu? Siis en sakkoja!

Kysyjän kommentti

Itse en ole saanut kuin pari ylinopeussakkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 09:42

Isäntä sai ja maksoin sen samantien pois. Oli mielestäni aiheellinenkin, kun oikeesti unohti autonsa kerrostalon pihaan iltasella kiirehtiessään kotiin. Oma parkkipaikka sijaitsee sadan metrin päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:33

Homma on sinänsä pielessä, kun yksityinen firma saa sakotella.
Lappuliisoja, jotka palkkansa ansaitsevat lisää hoitamaan nuo hommat.

Lakien ja asetusten avulla on tehty yksityisille firmoille jo tarpeeksi rahastusautomaatteja (esim. katsastus, liikennevakuutus, kelakorvaukset jne....).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:33

En ole saanut koskaan parkkisakkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:35

En ole saanut. Pari viikoa sitten törmäsin Kouvolan torin P-alueella tilanteeseen, jossa viereisen parkkiruudun autoilija siirti autonsa seuraavaan ruutuun. Tiedustelin häneltä, että mikset vain lisännyt aikaa kiekkoon? Hän sanoi, että lappuliisat kuvaavat kännykkäkamerallaan autojen renkaiden venttiilien asennon. Eli jos autoa on siirretty ovat venttiilin paikat siirtyneet toiseen kohtaan. Riittää kuulema todistusaineistoksi tuomarille.......oli kuulema kokeillut kuinka siinä käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:44

Ei rollarini ole kerännyt sakkoja minulle ja saan sen hyvin pieneen kasaan lenkistä vetämällä.
Siitä hyvä kulkupeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:57

En ole. Meillä on ns. kakkosasunto kerrostalossa, jossa yksityinen pysäköinnin valvonta ja siksi pitää muistaa laittaa aina tuulilasiin lappu, jossa kerrotaan että tämä paikka on minun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 11:02

En ole saanut kuin yhdet parkkisakot elämäni aikana ja silloinkin kunnalliselta lappu-liisalta ja vielä tulivat ihan aiheesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 11:25

En ole saanut vielä ainuttakaan parkkisakkoa. En niitä edes liiemmin kaipaa. Kotikulmillani liisat ahkeroivat ja laputtavat ansioituneet autoilijat. Hyvää työtä he silti tekevät, täällä keskustassa voisi muuten rehottaa italialainen parkkeeraustyyli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 12:12

En sillä kaurapuurovoimalla kulkeva polkupyöräni ei kuulu autoille annettavien parkkisakkojen piiriin. Myöskään rakas ukkokultani ei ole saanut parkkisakkoja yksityisiltä valvojilta, hän kun osaa parkkeerata automme laillisille paikoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 12:46

Tyttäreni on saanut, hän kun lainasi autoa ystävälleen ja tuo aiheutti sakon, maksettu on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 15:11

Ainoastaan kerran, 12 vuotta sitten. Muutettuani uuteen asuntoon, parkkipaikka ei ollut vielä valmis, kaikki asukkaat jättivät autonsa tien laitaan ja sakothan siitä ropsahtivat. Tehtyämme selvityksen, emme joutuneet sakkoja onneksi maksamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 20:56

Kerran olin vähällä saada yksityiseltä, kun palasin autolleni P-halliin, joku valokuvaili autoani eri kulmista. Olin kuulema pysäköinyt invapaikalle, väitin vastaan ettei missään ole invamerkkiä ja hän sanoi, että auton alle on lattiaan maalattuna. Peruutin auton sivuun ja kyllä siellä todella likaiseen lattiaan se oli maalattuna, mutta sellaisen likakerroksen peitossa, ettei se kunnolla näkynyt nytkään, eikä varsinkaan kun kirkkaasta auringosta ajoi pimeään halliin. Ei kuitenkaan ole tullut sakkoja, kun ei ilmeisesti ollut saanut sellaista kuvaa jossa näkyisi autoni ja kieltomerkki.
Vähän myöhemmin sinne ilmestyi kunnolliset invapaikan merkit pylväisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 20:58

En ole saanut. Kaupungin alaisuudessa olevalta olen yhden ainoan saanut eläissäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 07:03

En ole saanut. Täällä päin ei yksityiset firmat pyöri.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.10.2011 - 09:11

en ole, enkä aio saadakkaan ;) en mene paikkoihin joissa nämä laittomat sakottajat saavat hillua (kerätä itselleen mahdollisimman paljon rahaa) :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 11:13

Olen saannut , tein valituksen ja se on mennyt varmman läpi , koska ei oo tullut huomautus laskua .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 01:59

Olen saanut, ja hatuttaa vieläkin.