Hyvää huomenta napsut,millä mielellä sateiseen päivään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 08:22

On hyvä päivä napsutella ja muutenkin vain oleskella.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 07:15

Huomenta Anuliini.Aikanen lintu se madon löytää,näin sanotaan täällä etelä-karjalassa.Lappeenrannassa ei sada,kun vasta iltapäivällä,jos silloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 07:27

Ompa minun asuinkunnallenikin on luvattu sadetta, joten taitaa tulla sisäinen päivä
Pyykkihommiin-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 07:29

Huomenta vaan. Iloisella mielellä, kun on kaksi vapaapäivää ja ei täällä ainakaan sada. Komea aamurusko näyttää olevan. Tänään ensin kampaajalle ja sen jälkeen hammaslääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:55

Hyvällä mielellä huomenta!Lapinjärvellä ei sada ,eli ei tule vettä ales.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 09:49

Ei ihan vielä sada. Mutta on sumean näköistä. HYvä happirikas ilma.Oikein hyvä
Lähden pellolta riipimään lehtikaalia tytär tulee ämpärin hakemaan iltasella töitten jälkeen. Ryöppää ja laittaa pakkaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 11:00

Hyvällä mielen, meillä paistelee vielä aurinko kauniisti, eikä pilvenhattaraakaan taivaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 11:16

Ihan hyvällä mielelä heräsin,ja lähdin tekemään savukalatahnaa ja silliä tillimajoneesi kastikkeessa(lapsenlapsen apuna) kiva olla nuoren ihmisen apuna,kun omaa kalafirmaa pyörittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 11:50

Hyvällä mielellä. vaikka unta olisi riittänyt pidempäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 12:49

Niinhän tuo on kosteaa ja koleaa.... hyvät päivät vaan, sisällä on kiva olla...
Koira kyllä pakoittaa ulos, mutta ei Pikikään tuolla viihdy asiat tekee nopeaan ja kääntyy kotiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 15:07

Koko päivän satanut, ei vois harmaanpaa päivää olla :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 15:40

Harmaata ja tihkusadetta melkein koko päivän.
Töissä aamuvuorossa päivä meni tosi nopeasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 20:55

Ihan kivalla mielellä nousin, ei satanut silloin täällä. Puolenpäivän aikoihin vasta rupesi pudottamaan vettä taivaalta ja sama homma jatkuu edelleen. Oli erittäin työntäyteinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 01:51

Hyvillä mielillä.