Mitä teet tänään?

Miulla iso urakka edessä,kun teen ison satsin kaalikääryleitä,siinä se päivä meneekin rattosasti.Illalla meidät on kutsuttu naapuri emännän syntymäpäivä kahveille.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 07:31

Ihanaa huomenta kissaäidille. Nam, kaalikääryleitä, nam...ihan tulee vesi kielelle. Minulla kaksi vapaapäivää ja ensin kampaajalle. Sen jälkeen hammaslääkäriin ja meillä syödään kanakeittoa thaimaalaiseen tapaan tehtynä ja maustettuna. Huomenna teen jotain oikein hyvää..

Kysyjän kommentti

Nyt kehun itseäni,kun kaalikäärylet onnistuivat oikein hyvin ja paistinliemestä tuli taivaallinen kastike.Nyt on monta pussia kaalikääryleitä pakkasessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 07:29

Juuri edellä vastasin ed.kysymykseen, että lupaa sadetta, taitaa tulla pyykkipäivä minulle sitten.
Tämä on sitä tavallista kotiaskar hommaa, sen minkä luonto antaa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:20

Mitä ruokaan tulee, keitän illalla puikulaperunoita, niiden kanssa Hulluilta päivltä ostamaani loimulohta ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:21

Pikku hiljaa kamat pakettiin ja matkalle pohjoiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 09:05

Kylässä ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 09:47

Töissä ja illalla elä ja anna toisten nauraa, standupkomiikkaa katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 09:52

Eilen haudutin hyvän hernekeiton, tuli maukasta. Sitä tänään ja piirakkaa tai marja rahkaa,Teki niin kovasti miel,i pitkästä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:02

Iltavuoroon töihin.Lupaa tuulta ja myrskyä ainakin jonnekin päin Suomea.Toivottavasti ei tuuli minua vie!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:59

Töitä, ulkoilua, rakennussiivousta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:59

Töitä ja kauppareissua sen jälkeen. Ihanaa, että teet kaalikääryleitä, toivon että itsekin osaisin/viitsisin tehdä, ne ovat niin herkullisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 11:03

Hei vaan..Tänään oli aikainen herätys,kun lähdin lapsenlapsen avuksi tekemään Savukalatahnaa ja silliä tillimajoneesi kastikkeessa..Tuli taas isot pinot purkkeja..mutta viikonlopun aikana taas tulee ne myytyä..Pitää yrittää auttaa nuorta,kun on oma yritys.
Kunhan takassa tulet palaa laitan riisipuuron kypsymään..
Täytän mieheni paperit valmiiksi,mitkä pitää ottaa Töölön sairaalaan mukaan.

Kyllä on kaalikääryleet ihania..itse olen kerran tehnyt nyt syksyllä..
Iltapäivällä kuntosali ja uiminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 11:32

Kaalikääryleitä - njam! En yleensä osta valmisruokia, mutta eilinen oli niin kiireinen päivä, että kaappasin Stockmannin Hulluilta Päiviltä talon itse valmistamia kaalikääryleitä. Että osasivatkin olla hyviä.

Tänään todennäköisesti valmistuu kylmäsavulohesta tehty spagettikastike.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 12:17

Mitäkös minä tein ja teen tänään? Aamupäivä kului kaupassa kauppakäynnin, pyykinpesun ja muiden kotitöiden merkeissä. Loppupäivä puolestaan menee iltakymmeneen jatkuvassa työvuorossa. Mitään näitä ihmeemmpiä hommia en tänään ole ehtinyt enkä ehdi tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 12:57

Nyt tulee koekeittiöstä mitä mainioin pyttipannu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 15:06

Osan päivää olin töissä ja nyt vien nuorimman lapseni lääkäriin. Toivottavasti ei ole keuhkoputkentulehdus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 20:54

Kotihommia, siinä lomassa syön täytettyä kesäkurpitsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 22:56

Peesaan kissaäitiä ja Maarit77:ää eli kaalikääryleitä ja perunarieskoja paistamaan.......no ehkä vähän säilöttyjä tämän syksyn suppiksia viinietikkaliemeen säilöttynä ruokapöytään lisukkeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 01:50

Kaalikääryleitä, miten herkullista kuulostaa. Taidan minäkin väsätä niitä huomenna.