Miltä nainen näyttää, kun hän luopuu shoppailusta, kampaajalla käynnistä ja viinistä?

Näin se tapahtuu kertoo nainen. Kävelin kadulla kun likainen ja suttuisen näköinen pultsarinainen pysäytti minut ja kysyi saisko muutaman euron ruokaan. Otin lompakon esiin ja sieltä 10 egeä ja kysyin:
- Jos annan sulle kympin, ostatko vinkkua ruoan sijaan?
- Lopetin juomisen kymmenen vuotta sitten, spurgutäti vastasi.
- Meetkö shoppailemaan etkä osta ruokaa?
- En tuhlaa aikaa shoppailuun, mulla menee kaikki aika hengissä pysymiseen.
- Menetkö sitten kampaajalle?
- HULLU?! En oo laitattanut tukkaani 20:n vuoteen!
- Enpäs annakaan sulle rahaa... Tulet illalla ravintolaan syömään mun ja mieheni kanssa.
Homssu oli ihan shokissa.
- Eikös miehes raivostu, jos sen teet? Mä oon likainen ja haisen todennäköisesti aika hirveälle.
- Ihan hyvä vaa niin, vastasin. Onkin tosi tärkeetä, että mieheni näkee miltä nainen näyttää, kun luopuu shoppailusta, kampaajalla käynnistä ja viinistä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2011 - 19:53

Täytyy laittaa neuvo korvan taakse, jotten vain luovu ainoastakaan noista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2011 - 07:40

Hän näyttää luonnonlapselta. Kampaajalla käyn, viinistä olen luopunut ja sen huomaa kehossa.
Shoppailu on kauhu minulle. En tarvi enään mitään, kaikkea on loppumatkalle, paitsi ruumisarkkua
en ole vielä huusholliini tuonut.
Olen kait sitten kuin riihenseinästä repäisty piru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:11

Näyttää ilmeisen hirvittävältä, parasta olisi pysyä kotona neljän seinän sisällä. Mutta kun eivät näytä pysyvän....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:16

Onkohan tuo lainkaan totta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:37

Ahmatille pieni huomautus,ehkä tällä kassi almalla ei ollut kotia missä olisi pysynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:47

Pitääpä jakossakin muistaa shoppailla, käydä kampaajalla ja nauttia punaviinistä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:51

No onneksi ei ole tullut mieleenkään luopua näistä kolmesta asiasta, kaikkea tulee harrastettua kohtuudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 12:05

Noista kolmesta, jos pitäisi valita mistä ei ehdottomasti luovu, niin se on kampaajalla käynti. Tukka hyvin - kaikki hyvin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 12:14

sehän näyttää itteltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 12:48

Oma itsensä on ei mitään keinotekoista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 15:01

Kampaajalla käynti on noista kolmesta vaihtoehdosta ehdoton, josta en kyllä luovu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 20:50

Hitsi tuota pitääkin kokeilla. Epäilen ettei siitä ole muuta hyötyä kuin että rahaa säästyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 16:44

ehkäpä tältä

www.napsu.fi/matkailu/matkak...6--Funchal

onko se nyt sitten niin kovin paha ?