Moi kaikki tosi pitkästä aikaa :) mitäs teidän syksyyn kuuluu? =) päätin tulla tervehtimään teitä taas pitkästä aikaa..

oon ollu jo 9 vuotiaasta asti täällä :o kylläpäs 3vuotta on kulunut nopeesti :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 22:28

Joulukuuta odotellessa...ja sitä myötä matkaa Borneolle :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 22:22

Moi, ja kiva, kun ennätät välillä piipahtaa täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 23:16

Moi vaan pitkästä aikaa..Kyllä vuodet kuluu nopeasti..
Tänään oli kaunis aurinkoinen päivä...ihan hyvää syksyyn kulluu..kaunis ruskakin aalkanut tulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 06:57

Huomenta koira ja mukavaa nähdä sinua napsussa.Ihan mukavaa kuuluu ja aika on mennyt,kun siivillä sienestämisen ja marjastamisen merkeissä.Nyt tänään minulla iso homma,kun teen kaalikääryleitä.Menestystä sinulle koulussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 06:58

Hei vaan itsellesi ja tervetuloa takaisin,nyt on vähän kiirettä minulla tuon muuttopuuhan kanssa,muuten syksy on mennyt tosi nopeasti kotona ollen ja lenkkeillen ja kuntoillen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 07:46

Tässähän se aika menee parempia päiviä odotellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:11

Heippa, hei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:17

Hyvää kuuluu ja tiedät varmaan että kuluva viikko on eläinten viikko eli koirien myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:35

Tervetuloa takaisin. taidatkin olla napsulainen sieltä nuorimmasta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 12:54

Ihan lupsakkaasti Napsuillaa..
Kiva kun taas ilmaannuit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 14:55

Heippa, syksy on saapunut ja jotkut ihmiset jopa odottavat jo lunta, itse en kuulu tuohon joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 16:03

Nuoretkin mahtuu joukkoon mukaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 19:57

No heippa vaan sinullekin. Ihan liian harvoin täällä käyt moikkaamassa.
Kiitos, ihan kivaa kuuluu. Oikein mukavaa syksyä sinulle ja tulevaa syyslomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 21:42

Sinä se oikein napsu mestari taidat ollakkin, kun nuoresta alkaa oppii paljon.Minä opettelen tätä käyttöä vasta varttuneemmalla iällä.Kyllä vesisadetta ollut kunnolla ja märkää on.Pimeys lisääntyy ,syksy taasen kerran.Kiva kun välillä poikkeat täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.10.2011 - 09:21

terve vaan koira2 ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:42

Terve vain Koira2!