Oletko sinä käynyt Madeiralla?

Katselin noita Vähäviisaan laittamia kuvia ja huokailin,että tonneko pääsisi,vaikutti ihan maanpäälliseltä paratiisilta.

Avainsanat: madeira paratiisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 21:07

Se on se maanpäälinen paratiisi.Sieltä tuli studio 55 kerran ja katsoin olipa kaunein paikka maan päällä.

Lisätty: 05.10.2011 - 21:07

En muuten ole matkustellut.

Kysyjän kommentti

Minäkään en ole koskaan ollut ulkomailla,paisi kerran olen käynyt viipurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 20:54

Kaunista on, mutta hiekkarantoja ei pahemmin löydy.
Kasvillisuutta sitäkin enemmän. Kannattaa katsoa sääkarttoja, jos aikoo mennä aurinkolomalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 21:16

Madeira on varmasti kanssa maapäällinen paratiisi. en muista olenko koskaan Madeira-viiniä
maistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.10.2011 - 21:28

en ole käynyt, mutta haluaisin kyllä joskus senkin nähdä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 21:33

Kolmasti olemme käyneet.Ehdottomasti käymisen arvoinen paikka!

Lisätty: 05.10.2011 - 21:37

www.napsu.fi/matkailu/matkak...0--Funchal

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 22:14

En ole käynyt, eikä ole vielä ollut edes harkinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 22:15

En ole käynnyt..Olisi kyllä mukava joskus käydä ihailemassa sitä kukkaloistoa...kauneutta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 22:29

Ei ole vielä ehtinyt kun on ollut niin paljon muita kiinnostavia ja kauniita kohteita tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 22:55

Neljä kertaa olen käynyt ja aina on ollut aivan mahtavaa olla vihreällä saarella keskellä merta. Lisäksi ruoka on hyvää ja kohtuu hintaista ja ihmiset ystävällisiä ja auttavaisia. Varkaita ei tarvitse pelätä, eikä saarella ole edes käärmeitä. Suosittelen lämpimästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 22:56

Suunnitelmissa on ollut useammankin kerran. Tiedä vaikka joskus toteuttaisikin ajatuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 23:17

Monta kertaa ollaan katseltu sillä silmällä matkaesitteitä, mutta Madeiran ilmasto ei ole ollut suotuisa lomien ajankohtina.

Mieleni tekisi vielä kauemmas Atlantille, tarkemmin sanottuna Azoreille. Ystäväni palasi sieltä juuri ja tykkäsi saaresta kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 06:56

En ole käynyt koskaan ja nyt matkarahat ovat vähissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 07:44

Kerran olen käynyt ja voin suositella sillä se on, kuin kelluva kukkaruukku Atlantissa. Upea luonto..haluaisin sinne uudelleen. Voi miten ikävä tuli Madeiralle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 07:54

no tota noin olen käynyt .hyviä puolia kauniit kukat kaikkialla. huonot puolet kerjäläisiä runsaasti ainakin funchalissa.ja pitkät jonot terveysasemalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:15

En ole käynyt, joskus on ollut harkinnassa mutta sitten joku muu paikka on vienyt voiton.Azorit kiinnostaa huomattavasti enemmän, sinne tulee varmasti mentyä kun on Suomesta suoria lentoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 08:36

Kyllä olen käynyt ja ion mennä vielä joskus uudestaan. Kerrassaan hieno paikka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 09:31

En tykkää madeirasta, on parempiakin juomia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 12:51

En ole, mutta ehäkäpä joskus ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 14:53

Madeiralla en ole koskaan käynyt, tosin Kanarialla olen käynyt useita kertoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 16:08

Ei ole tullut käytyä mutta mieli tekisi. Tuskin sinne näin syksyllä kannattaa mennä, eikö
kevät ole parhain aika ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 19:40

En ole käynyt mutta haluaisin käydä. Ehkä joskus menenkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 19:56

En ole ja tuskin koskaan menenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 22:28

Käynyt olen ja tykkäsin kyllä! Mukavan viihtyisä ja vihreä paikka.Ystävällisiä hymyileviä ihmisiä.Värikäs kauppahalli...Kauniita kukkasia...Voisin lähteä sinne toistekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 16:49

aika monesti, ei niinkään paha paikka

www.napsu.fi/matkailu/matkak...6--Funchal

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 19:40

Olen, olen. Täytyy käydä katsomassa nuo Vähäviisaan kuvat.