Milloin viimeksi kävit teatterissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 15:53

Heinäkuussa kesäteatterissa.

Kysyjän kommentti

Samma här!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 10:46

Kesällä piti käydä, mutta jäikin liput saamatta.... ( miehen työnantajan piti antaa, mutta olikin hakijoita niin paljon jotta liput loppuivat)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 11:33

Kesätetterissa Vartiovuorella (Risto Räppääjä ja Villi Kone).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 11:50

En ole koskaan käynyt teatterissa.Se sivistys..puuttuu minulta täysin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:04

Porin teatterissa viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:19

No siitäkin on aikaa jo myös 40 vuotta. Kansallisteatterissa, nimeä en muista, mutta Maija Karhi oli siinä.
enkö olekin kultturelli, naturelli, mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 13:57

Savonlinnan teatterissa männä talvena, työpaikan pikkujoulut aloitettiin siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 14:04

Kesäteatterissa tuli käytyä..Tänään aamulla katselin teatteriesityksiä..kun tekisi mieli lähteä teatteriin..en tehnyt mitään päätöstä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 16:02

Siitä kun kävin viimeksi teatterissa on niin pitkään pitkä aika etten kehtaa edes sanoa kuinka kauan. Syy tähän ei suinkaan ole siinä, että inhoaisin teatteria, vaan siinä, että laiskuuttani en ole saanut käydyksi katsomassa asuinpaikkkuntani omien harrastelianäytteliöiden esiyksiä. (hyi minua!) ja kauemmaksi en taas ole päässyt (työ ym. kiireiden vuoksi) seuraamaan ammattilaisten taidonnäytteitä teatterin saralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 17:16

Männeenä kesänä...viimeisin taisi olla siellä Mäntyharjulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 17:28

Viimeksi... no onpas siitä kulunut ainakin 2 vuotta. Jokin hauska satiiri Kaupunginteatterissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 18:53

Kesällä kesäteatterissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2011 - 19:47

On tuosta muutama vuosi vierähtänyt. Erästä musikaalia kävin katsomassa, olisiko ollut Cigaco - tai sen tapainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 22:20

viimekesänä 3vk joka päivä ilmaisena orjatyövoimana kesäteatterissa tienaamassa opintoviikkoja vapaaksi koulusta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 16:46

eilen, näissä keleissä kulttuurinäkää tyydyttämään riittää ihan hyvin nuo katuteatterit ...

www.napsu.fi/matkailu/matkak...6--Funchal

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:30

Käyn säännöllisesti.