Toispuoleisia hiusmalleja? kun ei tahdo löytyä oikeanlaisia niin mistä vois löytää jonkun kivan sivun?

Avainsanat: hiusmalleja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 11:22

Tuolta niitä löytyy useampia.

www.villikihara.fi/hiusmallit

Kysyjän kommentti

sain paljon apua ja löysin toisenkin loistavan sivun! KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE!! =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 21:44

Mene kampaajalle, anna vapaat kädet ja "avot" olet uudesti syntynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:11

Käänny kampaajasi puoleen, hänelle tulee varmasti ammattilehtiä, mm. Pinni, joissa on aina eri hiusmalleja esittelyssä. Sieltä hänen avutuksellaan löydät varmaan hyviä ehdokkaita toispuoleiseen hiusmalliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:15

Kyllä kampaaja taidon osaa..luota häneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:21

Samat sanat : kampaajasi varmasti osaa neuvoa sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 08:43

Kampaajat tekevät hyvinkin puistattavia toispuolihius leikkauksia. Olen nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 09:26

Joillain kampaajilla on lehtiä joista voi katsoa malleja. Kaikki mallit eivät toki sovi jokaiselle eli kampaaja parhaiten tietää, tai ainakin pitäisi tietää, mikä malli sopii hiuslaadullesi ja myös muutoin sinulle.
Luin eräältä toiselta sivustolta keskustelua kampaajista ja hiustyyleistä. Siellä väitettiin suomalaisilla naisilla olevan yleisesti ns. kananpersekampauskia. Outo ilmaisu mutta se leikkaustyyli kuvailtiin hyvin ja niinpä sitten bongasin sattumalta kaupungilla yhden sellaisen. Ei ollut kaunis mielestäni, pitkä edestä ja kynitty takaa!! Näyttää itseasiassa olevan yleinen nykyään.

Lisätty: 05.10.2011 - 13:37

Villikiharan sivujen mall 21 on aika kätevä, silmiä ei näy lainkaan. Varmasti tuolla kampauksella herättää huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 10:32

Kampaajalla on hiusmalli lehtiä jos minkälaista, ja hän osaa katsoa mikä sopii... uskoisin näin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 15:47

Hyvä kampaaja kyllä osaa suunnitella juuri sinulle sopivan mallin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2011 - 21:25

Kokeilepa tuota:
www.kampaamoverkko.fi/virtua...alonki.php

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.10.2011 - 21:44

elä hyvä ihminen teetätä itsellesi toispuoleista hiusjuttua, suurin osa näkemistäni ovat olleet ihan karmeita, ei voi tietää etukäteen mitä tuleman pitää :( vaikka olisi kuin muotia niin kaikeen ei silti tarvitse ryhtyä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 19:48

Netissä vähän huonosti sivuja mistä löytää, mutta osta kaupasta joku hiustrendit-lehti. Itse ostan aina aika ajoin sellaisia saadakseni ideoita millaiset hiukset seuraavaksi haluan ja vien sen mennessäni kampaajalle ja näytän kuvaa :)