Tiesitkö,että Teija Sopanen on kuollut.

Juuri eilen ajattelin häntä ja hänen ohjelmaansa Teijan keittiössä.Toivon hänen perheelleen ja aviomiehelle voimia tähän surulliseen tapahtumaan.

Avainsanat: teiaj sopanen poissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 18:20

Surullinen uutinen tosiaan.Kovin oli rauhallinen ja miellyttävä ääni Teijalla.Otan osaa omaisten suruun.

Kysyjän kommentti

kaikki vastaukset ovat hyviä,minustakin Teijan ääni oli hyvin miellyttävä ja nyt se ääni on vaiennut iäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 18:46

Iso pala suomalaista tv-historiaa on poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.10.2011 - 18:52

tiesinhän minä, kaikissa uutisissa asiasta on kerrottu, niin se aika kuluu, jokainen vuorollaan :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:22

Kuulin nyt juuri uutisista. Yksi vaihe TV- historiaa on takanapäin Teijan myötä.
Osanotto omaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:30

voi..voi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 20:23

Päivällä kuulin surullisen uutisen Teijan poismenosta..
Tuntui todella pahalta..Teija oli todella miellyttävä ihminen..olen useamman kerran Teijan tavannut.
Osaanotto Teijan omaisille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 20:51

Aamupäivällä kuulin radio Deistä tämän surullisen uutisen.
Iltalehdissä oli myös uutinen, luin netistä ne iltapäivällä.
Näinhän se on, kukaan ei tältä tapahtumalta vältä.
Surullista, Voimia Teijan omaisille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:12

no tota noin. kuulin ratiosta. otan osaa . kaikki vanha häviää. muistan teijan hyv in tv-kuuluttajana.
kaikkia miellyttävä persoona .otan osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:39

Iltapäivällä luin netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:05

Iso uutinen. Olihan Teija kansan kuuluttaja,Aina niin fiksu ja filmaattisen kaunis.Ihmis läheinen.
Lämmöllä muistelen häntä. Rauha hänelle ,uudessa kodissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 06:15

Vakitettavasti kuulin tuon suru uutisen iltauutisissa...Iso tähti ja kuuluttaja poissa meidän luotamme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 09:45

Kuulin eli paremminkin luin siitä eilen ihan tuoreeltaan. Katsoin iltapäivälehden sivuilta loppupäivän sääennustetta ja törmäsin asiaan siellä.
Oli fiksu, sivistynyt ihminen, verrattuna näihin nykyajan TV-ihmisiin... sorry vaan. Enkä tarkoita nyt kuuluttajia tässä vaan kaiken maailman höpöjuontajia...puhevikoineen.
Olen tavannut Teijan ja jutellut hänen kanssaan myös yhteisessä ruokakaupassamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 10:50

Juu eilen jo luin ilmoituksen, siinä vasta nainen, ei taatusti kenelläkään hänestä pahaa sanottavaa, Suomen neidosta Teijan julkkisura alkoi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 11:09

Kaikissa uutisissa siitä mainittiin.

Rauha hänen sielulleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 15:44

Tykkäsin kovasti Teijan keittiössä -ohjlemista sekä hänen kirjoittamistaan ruokakirjoistaan. Lapsuudestani muistan hänet ja Heikki Kahilan TV-kasvoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 16:43

Oli Väärä'n miehen kanssa naimisissa. (Lauri Väärä,
niin oli kertonut isä-vainaalleni jossain kuntoutuslaitoksessa? leikillisesti)

Lähteet:
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m...ut-itkenyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2011 - 21:14

Onhan tuo jo tullut kuultua. Jälleen hienoa ihminen poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:18

Kuulin radiosta.