Arvostatko jotain ammattia muita enempi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 18:17

Jokaista ammattia pitää arvostaa.Ilman toista ei tulla toimeen.Jos ei olisi likaviemäreidän putsaajia, hukuttaisi ...kaan.Jos taas ei olis lääkäreitä jne...
Kun joku tekee työnsä hyvin, pitää sitä osata arvostaa toistenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 18:44

Arvo kaikille työntekijöille, ammatista riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.10.2011 - 18:54

kyllä suurin osa joutuu tekemään töitä palkkansa eteen eikä tipu sopeutumiseläkettä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:25

Kaikki ammatit ovat tärkeitä ja kaikkia ihmisiä tarvitaan, kukaan ei ole turha.
Taivaan Isin edessä olemme kaikki samanarvoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:39

Joo - girasol vastasi viisaasti edellä mutta kyllä minä olisin erittäin mielelläni ryhtynyt lääkäriksi tai edes poliisiksi. Noita ammatteja/ammatinedustajia ihailen kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:41

Jätkä on ainakin hyvä nimi ja arvostettu työntekijä ainakin rakennusalalla.

Hieno rouva meni kauppaan ja sanoi: Haluan jätkän makkaraa koiralle! Vieressä seisonut jätkä sanoi myyjälle: Ja minulle koiiranmakkaraa jätkälle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:43

Lääkäreitä arvostan, vaikken heitä kaikkia erityisemmin kuuntele. Lääkärin tutkintoon vaaditaan kamalasti opiskelemista ja pänttäämistä, että se on jo ihan kunnioitettava saavutus sinänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 20:39

Kaikkia tarvitaan - yksikään ei ole ylitse muiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 20:54

Jokainen on mies ja nainen paikallaan. Vaikka kyllä se niin on, että korkeimmilla paikoilla oleville
annetaan tietä, mutta jotain siivoojaa ei edes noteerata, vaikka hän meille viihtyisät tilat
tekee asioida asioitamme.
Katsotaan me kuitenkin lähimmäiseen, ruiskukan sanoihin yhdyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:38

Eiköhän kaikki ammatit ole arvokkaita ja tärkeitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:09

Arvostan tuomarin ammattia,Amatit kaikki omallatavalla arvokkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:20

Tuomaria kun hän pitää aina käsiään asiakkaan taskuissa. "Arvostus tuloo rahasta"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:21

Kyllä kaikki ammatit ovat tärkeitä...joka ammatissa tarvitaan..esim.jos ei olisi roskakuskia..kyllä äkkiä roskiin hukkuisimme..siivojan ammatikin tärkeä...vaikka sitä ei arvosteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 09:57

Tottakait on ammatteja eli ammattilaisia joilla on vastuuta enemmän kuin monella muulla. Kaikki työ toki on arvokasta, ja arvostusta ihmiselle joka tekee työnsä hyvin. Vastuu toisista on arvokasta, ammatteja en mainitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 10:48

Ammatteja on joka lähtöön, mutta siivoojia ( siistijöitä) pitäisi kyllä arvostaa enemmän, muuten hukuttaisiin p.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 11:08

Kaikki rehellinen työ on arvokasta.

Kukin tehköön kykyjensä mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 15:43

Heitä, jotka jatkuvasti pelastavat ihmisiä, arvostan erityisesti eli palomiehet, ambulanssihenkilöstö, lääkärit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 17:20

Arvostan omaa ammattiani, mutta niin myös muita koska kaikkia tarvitaan yhteiskunnan pyörittämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2011 - 21:12

Jokainen työ on arvokasta, mutta omista ammeteistani hoitoalankoulutuksen myötä saatu ammatti oli tärkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:17

En, arvostan jokaista työntekijää. Jopa roskakuskiakin.