Persuedustaja taas kahakassa kapakassa.Mietteitä?

Kertoo kuitenkin haastateltaessa aina olevansa uskovainen ja raitis ihminen....?

Lisätty: 04.10.2011 - 10:13

Jumppis.Yleisesti tiedossa, että tämä nettivelho ei ole velho ja linkitys taito hakusessa!Kun kerran luet lehtiä,olet varmaan lukenut muutaman jutun kyseisestä persuedustajastakin....En ole itse häntä haastatellut,vaan monet toimittajat tahollaan ja vastauksena saaneet niin usein, että mies on uskovainen ja raitis.Rehellinen kansan edustaja....Vaikka varmaan pilkun viilaaminen sinusta niin mukavaa onkin.Tämä nähty...Koitetaan taas kestää!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 16:06

Enpä tunne herra Hakkaraista enkä liioin välitä hänen touhuistaan.

Kysyjän kommentti

Herra Hakkarainen tosiaan.Joka viikko jollakin tempauksella lehtien lööpeissä...Eikö aikuinen mies koskaan opi?
Kiitos vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 09:34

Pari taisi olla ottanut ja rähjiä löytyy turpiin vetämään, kun kuulee että on "persu"?
Kerro lähdekin; www.iltalehti.fi/uutiset/201...7_uu.shtml

(Minä en ole haastatellut yhtään kansanedustajaa edes sossuja).

Lisätty: 04.10.2011 - 15:00

googletin linkin malliksi. Ei tule tuollaisia lehtiä minullekkaan.
Enkä ole kansanedustajien blokeista kiinnostunut. "Painivat ihan erisarjassa mitä minä".

Lähteet:
www.vauva.fi/keskustelut/alu...lisi_lyony

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:43

Keskisuomalainen uutisoi tännän, että Hakkarainen oli selvinpäin ja loppujen lopuksi jopa vei pois paikalta turpaan tirvasseen nuorukaisen. Hakkaraisen nenästä oli tullut iskun seurauksena verta mutta Teuvo arveli sen johtuneen hänen äskettäin sairastamaan nuhastakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:52

Kaikki uutisoidaan ja kun on vielä jo silmätikkuna niin joka liikettä kytätään...
En kommentoi enempää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 10:20

Uutista en ole lukenut, joten no comments.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 11:08

Arvasin ihan itse kenestä oli kysymys,mutta,kun paljon tekee niin paljon roiskuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 13:58

Hakkarainen on paikallinen savolainen julkkis nykyään, eli siitä syystä sattuu ja tapahtuu. En ole juttua lukenut, en tiedä mistä on kyse tarkalleen ottaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 16:01

Onhan sitten jokaiselle jotakin joka päivä, oli puolue mikä oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.10.2011 - 17:43

hakkarainen tulee säilymään lehtien palstoilla ainakin niin kauan kun löytävät vielä "paremman" seurannan kohteen. vanhanenkin oli aikoinaan niin harmaa ja väritön ettei voinut edes värikuvia lehteen laittaa kun olisi ollut turhaa ;) no rupesihan sitä jutun juurta sitten löytymään oikein ennätystahtiin, liekö ollut lehdistön edustajissa vähemmistö keskustalaisia, nyt tilanne muuten sama perusS porukan kanssa, mutta eivät todellakaan ole ainakaan värittömiä ;)

Lisätty: 04.10.2011 - 17:47

kalevan pääkirjoituksissa haukutaan persuja vähintään 3 kertaa viikossa, arvelen että herra päätoimittaja ei äänestänyt ainakaan persuja, itse veikkaan hänen edustavan sitoutumattoman lehden päätoimittajana kokoomusta, koska jyrki ei ole vielä tehnyt kirjoitusten perusteella mitään moitittavaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:26

Persut on pers...tä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 10:59

Tukka putkelle ja tunti turpiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2011 - 21:07

En kommentoi asiaan mistä en tiedä mitään. Kuten eräät melkeimpä nimittelee vaikkea asiasta tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:10

Niinpä.