Mitä käy jos juo kolaa liikaa?

Menee aika monta pulloa päivässä nykyään.

Avainsanat: ura kola sola coca-cola kolajuoma cola-juoma virvoitusjuoma kofeiini sokeri paljonsokeria diabetes verensokeri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 09:32

No ainakin lähtee jano....Ja hampaat ennenpitkään.On tuo Cola aikamoista syövyttävää kamaa...Kuinka monta sokeripalaa siinä pullollisessa nyt sitten olikaan? Liikaa jokatapauksessa.Sehän on, kuin nestemäistä sokeria joisi ...
Lasillinen sillointällöin ei pahaa tee, jos mausta pitää, mutta pullotolkulla.Liika on aina liikaa!
Vaihda juomasi vaikka matalahiilihappoiseen makuveteen, niin olet terveellisemmillä vesillä : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2011 - 09:39

Hampaat menee huonoksi ja jos illalla lipität, unen saanti voi vaikeutua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:51

Äläs nyt Cola Olliksi rupea...
Lihoo vaikka käyttäisit mukamas sokeritonta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:54

Oheisessa linkissä aineelle on monta käyttötapaa mm. wc-pytyn puhdistus, ruostuneiden ruuvien irroitus, tappaa etanat puuhtarhastasi jne.

Jutun mukaisesti: jos juot paljon kokista, niin ruuvit voivat olla pian kateissa.

www.mtv3.fi/koti/arki/artikk...n-tehoaine

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:55

täällä voit lueskella myyteistä ym asiaa mikä liittyy coca colaan:
www.coca-cola.fi/contentstor...myths.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 10:18

Kilot karttuu, hampaat kärsii, piristystäkin tuo, joka ainakin yötä vasten voi haitata yöunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 12:17

Joutuu kolaamaan kaiket yöt vessan väliä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 15:02

En juo onneksi kola juomia enkä limppareita. En myöskään voimajuomia tai muita ravinne pattereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 16:02

Vatsa paisuvi pahaksi, jos uskallat puhkaise se puukkosella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 16:07

En ole juonut colaa enkä juo...on nääs sen verta paljon vaikutuksia..niitä huonoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 17:49

Jos juot colaa liikaa tulee sinusta ylipainoinen diapeetesta sairastava ja hampaita vailla oleva alzheimerin taudille altistunut entinen ylitarkastaja jotta matkinut lapsesi on hyperaktiivinen eikä sinula enää sen jälkeen ole taatusti kivaa, Siksi suosittelenkin ettet nauti colaa liikaa. pääset paljon helpommalla, samoin läheisesi. Ei kulu ainakkaan rahat colaan ja siitä aiheutuvien sairauksien hoitoon jollei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.10.2011 - 17:51

nousee hapot nokkaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:41

Joo totta että vessassa saat ravata pitkin yötä jos juot colaa !
Eräs kertoi että käyttää colaa matkapahoinvointiin ja muihin matkapöpöihin, se kuulemma auttaa siihen.
Onko jollakin kokemusta siitä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 19:54

Telkkarissa tuli sellainen dokumentti Coca colasta jossa tuota kyseistä limpsaa kaadettiin raaàn pihvin päälle - annettiin lillua siinä ja jonkun ajan kuluttua sitä lihaa nypittiin pinseteillä ja olipahan liha mennyt kummalliseksi.
Toisessa kokeessa Colaan laitettiin upoksiin raaka kananmuna ja sitten se oli siinä liemessä todella pitkään. Kuori oli liuonnut mössöksi pohjalle ja muna oli ihan "kumia" ...
eipä dokumentilla ollut muuta vaikutusta kun se että en juo enään Colajuomia - mitä ne mahtaavatkaan tehdä elimistössä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:25

Ilmeisesti joutuu cola koukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 22:29

Kyllä ainakin saa painon nousemaan..ja huonot hampaat..Onneksi en voi sietää colaa..napsu kyllä tulee joskus otettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 10:58

Matkailija meni savolaiseen baariin ja tilasi pienen oluen.

Myyjä tiskin takaa tokaisi:

"Ei ou ku lämmintä kolloo"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2011 - 21:05

Kaikkea muuta kuin terveellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:08

Ei ole terveellistä, ja hampaat tulevat huonoiksi.