Kuukauden vitsi - vai onko?

Jaime istui vaimonsa kanssa keskustellen niitä näitä ja jutun aiheeksi tuli jossain vaiheessa eutanasia. Tähän varsin herkkään elämän ja kuoleman rajamailla liikkuvaan aiheeseen mies totesi vaimolleen:
"Lupaathan, ettet päästä minua sellaiseen vihannesmaiseen tilaan, jossa elämäni on riippuvainen jostain sähköisestä laitteesta ja ravinnontarpeeni tyydytetään nesteillä. Jos näet minut siinä jamassa, lupaa kytkeä elintoimintojani ylläpitävät laitteet pois päältä ja lopettaa nesteytys."
Sanaakaan sanomatta vaimo nousi, otti kaukosäätimen ja sulki television, sammutti internetin sekä tietokoneen ja kaatoi San Miquel -oluet jääkaapista viemäriin.
Lähde: issuu.com/espanjansanomat/do...geNumber=1

Avainsanat: eutanasia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.10.2011 - 08:05

Fiksu vaimo, aloitti välittömästi toteuttamaan miehensä toivetta.

Kysyjän kommentti

Vaimo huomasi miehen olevan jo "kriittisessä tilassa".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2011 - 23:46

No johan tempun teki. Oliskohan vaimo oikein toivonut vee....mäistä miehensä kuolemaa??

Tämä oli ainakin aikoinaan Sokrateen viimeinen vitsi.

"Laulavathan joutsenet muulloinkin, mutta kaikkein eniten ja voimallisimmin silloin kun ne tuntevat kuolevansa, enkä eroa elämästä sen haikeammin mielin kuin nekään."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 00:38

Kaipa tuossa eutanasiassakin voi kuivaharjoittelu olla paikallaan :o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 08:01

no tota noin eutanasia etelässä. ja vielä lämpösessä.kai sen voi noinkin tehrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 08:14

Minulle tämä juttu ei avautunut,ehkä aihe oli vaikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 08:26

No se todella oli harjoittelua, mutta mielestäni tällä aiheella ei pidä tottumattoman leikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 08:38

Ei pidä koskaan haluta mitään niin paloa etttä tekee kipeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:36

Jaimella oli fiksu vaimo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:42

Paras juttu aikoihin! Arvaas kaksi kertaa, kerronko miehelle viikonloppuiltana,kun hänellä on saunakalja kylmässä : ) ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:49

No enpä tiedä olen tuon jo lukenut kuukausia sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 10:14

Harjoitus tekee mestarin. Miehet aina väittävät ettei vaimo kuuntele mitä sanotaan, tämä todistaa päinvastaista....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.10.2011 - 18:06

ehkä tuo ei vielä ihan eutanasiaa ole, mutta turmiollisen elämäntavan vaihtaminen uuteen parempaan ehkä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:21

Hauska juttu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 10:53

Totta ainakin toinen puoli!