Mitä dippaatte dippikastikkeeseen? Wihannes ehdotuksia? Tai jotain muuta?

Sipsejä meillä ei syödä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2011 - 22:05

Esim. porkkanaa, kurkkua, kukkakaalia, paprikaa ym. rouskuvaa vihannesta, leipätikkuja esimerkiksi näitä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille dippailija vastaajille : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 22:10

Kaikenlaisia vihanneksia. Itse en kyllä tuota harrasta.
Tuossa hieman vinkkejä fonduetippaukseen:
www.mtv3.fi/makuja/menut.shtml?1267461

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 08:25

En harrasta dippausta, on enemmänkin nuorten juttuja. Voi dipata porkkanaa, kukkakaalia ja leipätikkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 08:30

empä harrasta dippausta, kuten edellinenkin sanoi on nuorten hommaa.
Mitähän minun vanhemmat tuttavani tuumaisi kun kutsuisin heidät kylään kantaisin pöytään
dippikastikekulhon ja jumalattoman määrän sipsejä ja suolatikkuja.
Luulen, että heille tulisi tekosyy lähteä kiiruusti kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 08:43

Erinlaiset juurekset ja hedelmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:34

Porkkanasta ja tuorekurkusta saa mukavat dipattavat, lisukkeeksi vaikka suolatikkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 09:47

Eipä tule harrastettua, joskus kyllä sipsit ja juustonaksut osuu kauppakassiin mutta mies nuo mutustelee ilman dippaamista....

Lisätty: 04.10.2011 - 09:48

Tuli annettua tyttärelle Paholaisen hilloa kun heillä oli viime viikonlopulla tuparit ja yllätys synttärit, sitä nuo vieraat dippasivat niin vihanneksiin kuin sipseihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.10.2011 - 18:25

minäkin porkkanan ja kurkun kannalla, mielikuvitus on rajana ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:19

Porkkanaa ja kurkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 10:51

Minä en harrasta dippailua oikeastaan missään muodossa.