Mitä erikoista on lokakuussa tänä vuonna?

Vinkiksi; jotain sellaista, mitä saamme odottaa seuraavan kerran satoja vuosia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2011 - 17:47

Kuluva vuosi tuo meille neljä epätavallista kuupäivää:
1.1.11, 11.1.11, 1.11.11 ja 11.11.11.

Tuleva lokakuu on erikoinen kuukausi. Lokakuussa on
5 Lauantaita,
5 Sunnuntaita ja
5 Maanantaita.
Näin on aina 823 vuoden välein!
Juuri sellaista vuotta nimitetään " RAHAN VUODEKSI".

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2011 - 17:54

No empäs ole tuotakaan ennen huomannut en tosin silloinkaan 823 vuotta sitten.
Hyvä, että ehdin ehkä nyt tämän täyttymisen näkemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 18:11

Ensin ajattelin, että syyslomani, mutta sitä ei onneksi tarvitse odotella satoja vuosia. Mielenkiintoista tietoa, etenkin tuo "Rahan vuosi", josko sekin osuisi tänä vuonna kohdalle konkreettisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 18:53

Se on ehdottomasti tärkeintä, että Popedalta ilmestyy 26.10 uusi levy : )) Suomipoppia parhaimmillaan.Ja voi veljet, mikä ääni sillä Patella onkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 19:06

Toffe on varmaan oikeassa, että tämä on Rahan Vuosi, mutta kenelle - se onkin jo toinen tarina. Veikkaan Goldman$Sachsia, kuten Putte46 tuossa aiemmin linkkasi. Hiuksia nostattava juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 19:09

Viisi maanantaita, lauantaita ja sunnuntaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 19:44

Empä ollut tietoinen . Olipa erikoiset numerot ja luvut.Vai rahan vuosi. MIssä ihmeessä Lottopotti piileksii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 22:03

Onnenvuosi pitäisi olla. Vitosia on paljon. Mulle on joskus ennustettu että nro 5 tuo paljon rahaa, no eipä tuonut vaikka jaossa sitä olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 22:34

Mani, mani, mani. Tulee jos on tullakseen. Nimittäin lotosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 00:18

Itämerestä löytyi jättikokoinen UFO! Tutkijat ovatkin tulleet siihen tulokseen, että suomalaiset tulivat maapallolle avaruudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.10.2011 - 18:33

liekö rahan vuosi muille kuin kreikkalaisille ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 21:12

Tuleva lokakuu on erikoinen kuukausi. Lokakuussa on
5 Lauantaita,
5 Sunnuntaita ja
5 Maanantaita.
Näin on aina 823 vuoden välein!
Juuri sellaista vuotta nimitetään " RAHAN VUODEKSI".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 01:05

Rahan vuosi.