Millä mielellä sateeseen ja harmaiseen aamun?

Synkällä mielellä asioita hoitamaan ja kipin kapin menen soneraan ottamaan puhelinasioista selvää,taas oli yön aikana noussut,kun olin nukkumassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2011 - 09:59

Aivan samoin kuin Mariaana, iloisin mielin minäkin nyt saan nousta aamuun.
Olen aamu,päivä ja iltavuorotyöläinen, mutta saan viettää lepoaikaa, koska huvittaa.
Joskus oikein kyllästyttää nämä päivät kun on tekemisen puute.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2011 - 09:52

Iloisella mielellä sillä nyt on vähän sumua, mutta näyttää tulevan aurinkoinen päivä. Iltavuoroon töihin ja valtakunnassa kaikki hyvin. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 10:33

Hyvällä mielellä vaikka märkään aamuun kylläkin. Asiat kun on kunnossa on helppo huokaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 10:43

Syksy on mukaavaa aikaa, kun sen oikein ymmärtää.

Paratiisiin oli tullut syksy ja kylmä tuulenhenki oli alkanut puhallella iltaisin. Eräänän iltana tuuli jälleen pudotti paratiisin puusta yhden kellastuneen lehden, joka leijaili polun poikki.
- Aatami katso, huusi Eeva, - Näkymätön mies!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 11:29

Hyvällä mielen työviikon avaukseen taas on lähdetty, keli kuiva mutta viileä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 13:05

No ei tässä mitään, kotona istuskellaan, poika oli aamupäivän meillä... tytärtä odotellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 15:55

En tykkää sateesta, tää on syvältä pyllystä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 17:03

Meillä on ollut ihan kiva ilma koko päivän. Aamusta hoidin eiliset sienet pakkaseen ja siistin keittiön. Pesin pari koneellist pyykkiä ja sitten pihalle. Äsken tulin sisälle. Takkapuut vielä haen ja loppuillan naatiskelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 21:14

Satanut on ihan riittämiin. Ei se silti menoa haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 21:21

Satoihan aamusta,mutta ei mieltä häirinnyt..Lähdin asioille ja laitoin sadetakin päälle..niin ei sade haitannut menoa.
Toivottavasti selvisi puhelinasiasi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 01:37

Hyvillä mielillä.