Seuraatko tanssii tähtien kanssa ohjelmaa mikä alkaa kolmoselta klo 19.10?

Minä katson joka jakson,jos kotona olen,minua kiinnostaa tanssi ja ne ihanat puvut.

Avainsanat: tanssi ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2011 - 22:21

Kyllä seuraan..on niin ihana katsella kuniita pukuja..ja hauskoja tanssiesityksiä..Jani Toivola kyllä yllätti..

Kysyjän kommentti

Minä pidän tästä ohjelmasta juuri siksi,että saa nähdä kauniita pukuja ja taidokasta tanssia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2011 - 19:18

Kyllä meillä varmaan sitä katsotaan, joten tulen kyllä minäkin seuranneeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 19:46

EVVK

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 19:50

Enpä ole seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 20:37

eipä tullut katsottua tänäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 21:50

Olipa ilo katsoa. Sitä olen innolla odottanutkin.Ihania pukuja kauniita ihmisiä. Saana on ylitse muiden. Se säteilee nuoren kauneutta ja romantiikkaa.Jani Toivola yllätti minut,notkeudellaan. Aivan mahtava.Jormasta pidän tuomarina ja sen varmuus heijastuu kauneutena.Olipa Annakin hyvä tuomarina oli kuin luotu Kunigattaren tuoliin.Itse kuningatar koko tyttö ja varmuus.Kiva katsoa oli pitkän odotuksen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 22:22

Näin vain loppuosan kun tulin töistä.
Täytyypä katsoa se netin katsomosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.10.2011 - 22:43

ei millään jaksa katsoa näitä väkisin tehtyjä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 23:13

Unohdin. Anneli Sari on upea eikä häntä ole nähty aikoihin julkisuudessa, joten ensi sunnuntaina täytyy muistaa istahtaa tv:n ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 07:39

Vain lopun katsoin koska seurasin ykköseltä Hercule Poirotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 09:12

Ei oikein innosta minua TV:n ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 09:20

Eipä ole tullut seurattua kyseistä ohjelmaa koskaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 11:24

Tallennettuna ovat, kaikki katson kunhan ehdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 13:31

Ainut sarja jota halulla seuraan, ja oppivathan nuo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 14:05

Eilen tuli katsottua vaikka ei yleensä tule kasottua tätä. Tyttöni odotti näkevän missi viivin tanssi esityksen mutta ei ehtinyt kyllä sitä näkemään enkä minäkään. Muitden esitykset kyllä. Kauniita pukuja naisilla ihan vaalean punaisiakin. Vaikka ei ole ohjelma minun makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 19:18

Alusta asti en katsonut, mutta lopun katsoin ja minusta Anna Abreun tapa arvostella tanssijoita oli vähintäänkin kyseenalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 10:51

Kyllä minä seuraan. Kauniita pareja on ilo katsella, ovat niin hyvin mallattuja. Ja tanssikin on hyvännäköistä, ellei Jorma Uotinen ala siellä kiemurtelemaan.