Mitä laitat tänään ruokaa?

Syödä täytyy joka päivä ja aina pitää keksiä,että mitä laittaisi.Itse en tänään kokkaile vaan menemme mieheni veljen perheeseen syömään valmiista pöydästä ja minusta tämä on erityisen mieluista.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2011 - 11:07

Pitkästä aikaa teen jauheliha-sieni krepsiä..ja suklaamannapuuroa jälkiruuaksi.

Lisätty: 02.10.2011 - 21:27

Illasta herkuttelimme vielä paistetuilla silakoilla,kun lapsenlapsi toi perattuna,kun ei saanut kaikkia silakoita myytyä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2011 - 10:46

Lohikeittoa ison satsin, kun vieraita tulossa syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:00

Tänään on häränpihvejä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:00

Taidan tehdä lihamakaroonilaatikkoa, koska Piki myös moista haluaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:38

Mies laittoi elen ruokaa, kun itse olin hautajaistuulella...Syömme tänään vielä samaa hyvää, kuin eilenkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 13:47

Porsaan uunipaistia ja pussimuusia höystettynä persiljalla ja purjolla.Kaupan suvisalaattia mukaan. Tällaista mökkiruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 16:51

Syön tämän viikonlopun yksikseni. Eilen tein paistoksen bratwursteita ja lantuista. Söin sitä tänäänkin puolukoiden kanssa. Vielä on yksi annos syömättä. En mitenkään viitsisi tehdä ruokaa vain yhdeksi kerraksi, kun samalla vaivalla saa tehtyä useamman kerran ruoat. Lämmitän sitten mikrossa eilistä tai toissapäiväistä ruokaa, lisukkeilla saan niistä sitten vähän erilaisia. Aion syödä elääkseni enkä elää syödäkseni!

Lähteet:
Meijän keittiö

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.10.2011 - 17:02

possua ja pottuja syötiin pikkuneidin kanssa äsken, jätettiin vähän rouvallekin kunhan tulee illalla töistä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 17:26

Voi, että kun minun ruokavalioni on nyt typistetty hyvin pieneksi, sillä leikkauksen jälkeen on vielä
paljon närästystä, joten annokset ovat pienet ja ei hapanta, rasvaa, suklaata,ja kaikkea siltä väliltä.
Ostin palan kunnon alatoopia eli "tytinää", yritän sitä syödä pienein erin.
Mutta nauttikaa Te toiset mahtavista ruokavalikoimista, joita luin edellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 17:55

Olimme kyläilemässä Jyväskylässä ja siellä sai istua syömään toisen laittamaa ruokaa. Se oli niin hyvää. Broilerinfilepihvejä maukkaassa kastikkeessa. Salaatteja, juustoja ja jälkkäriksi valkosuklaamoussea. Tässä juuri mahat pyöreinä kotiuduimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 19:41

Keski-Suomen reissulla sain istua valmiiseen pöytään isäntä oli taikonut riistaherkkuja ja leiponutkin vielä pullat itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 22:40

En laittanut tänään enkä eilen mitään ruokaa ! Söin eväitä työpaikalla ja mies söi muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 09:05

Hernekeittoa tuli tehtyä kympin kattilallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 11:18

Eilen oli broilerin rintafilettä pottumuusin kera.