Neuvoa napsut,onko tuo facebook kumminkaan täysin ilmaista?

Ihmettelen ,kun katselen soneran omilta tililtä saldoa niin joka päivä saldo nousee,vaikken soita mihinkään ja yritän säästää rahaa puhelinlaskussa.Kattia kanssa nousee vain koko ajan,vaikka en käytä puhelinta ollenkaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2011 - 13:22

Ota nyt hyvä ihminen selvää sotkuistasi. Katso minkälaiseen "kytky"-sopimukseen olet nimesi pannut ja mitä se liittymä sisältää.
Eikös Soneran puhelilaskussa ole "laskuerittelyä" ?
Et ehkä ole huomannut kääntää laskua ja katsoa sen taakse.
Ainakin minun Kolumbus -laskun takana on tarkka erittely siitä, mihin laskutus perustuu A4-sivu täynnä tekstiä, vaikka laskun loppusumma 6 kk ajalta oli vain 5,81 euroa (ihan totta).
Maksat ehkä jostain päällä / käytössä olevasta tiedonsiirrosta.
Tai sitten sinulla on Bluetooth päällä ja joku muu (lähellä sinua oleva "ystäväsi") käyttää liittymääsi jatkuvasti sitä kautta.
Lue tämä: www.microsoft.com/finland/pr...tooth.mspx
Sammuta puhelin 1-2 päiväksi, tuleeko silti kuluja ?
bluetooth hack www.google.fi/search?hl=fi&a...mp;bih=652

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2011 - 08:25

En ymmärrä miten Sinä facebookia käyttäessäni tarvitset soneraa ja olin kerran jo lukevani, ettet ole siellä.
NYt Annulinin pasmat on seonnut jotenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 08:30

NO jopas sinä nyt olet sen facebookin kanssa naimisiin joutunut.
Ymmärsin aikaisemmin, että et olekaan siellä vaan pysyt napsun ystävänä.
Nyt pasmat tuntuu olevan sekaisin, niinhän ne joskus jokaisella lipsahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 09:02

mikä puhelin? oletko tarkistanut puhelimesi bluetooth asetukset ?
surffailetko soneran tikulla? vaiko surffailet soneran liittymän puhelimella?
ole hyvä ja tarkista soneralta mistä oikeastaan maksat. kannattaa lukea soneran liittymän sopimuksen kaikki pienetkin yksityiskohdat.
kuulostaa ufo jutulta kertomasi asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 09:41

No siellä facebookissakin näkyy paljon noita houkuttelevia mainoksia ja niihin aina joskus sortuu. Sikäli saa kyllä rahaa menemään, mutta siellä keskustelun en vielä ole huomannut kasvattavan muita laskujani. Kotona on vastikkeeseen kuuluva nettiyhteys, eikä vastike ole noussut. Matkalla on kaverin määräaikainen mokkula, eikä siitä tule minulle laskua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 10:12

Nyt anuliini selvitä mitä sinunlaskuissasi tapahtuu. Ota ihmeessä selvää.,mistä johtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 10:48

Facebook on ilmainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 10:57

Soita ja pyydä laskutuserittely, niin siitähän se laskun suuruus selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:11

Täysin ilmaista on Facebook, ei koskaan minulta rahaa siihen mennyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.10.2011 - 17:40

taitaa johtua noista kykyistä ja pitkistä sopimuksista? töpselit irti jos ei muu auta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 19:35

Kummallisia tapahtuu annuliinille, nyt kipin kapin selvittelemään Soneran kanssa mistä kenkä puristaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 21:22

tuskinpa naamat sun soneraa kartuttaa - ellet puhelimen kanssa siellä lorvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 21:31

Ei minulla ainakaan facebokin kautta puhelinlaskut nouse..kun on ilmainen paikka..Syytä sevittää soneran kanssa missä nyt mättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 01:33

Facebook on täysin ilmainen. Netin käytöstä joudut maksamaan sovitun valitsemasi nopeuden mukaan niin tietokonetta käyttäessäsi, kuin myös puhelinta käyttäessäsi. Jos soita puhelimellasi pelkkiä puheluita, joudut tietysti maksaan käyttämästäsi ajasta puhelinoperaattorillesi.

Esimerkki Saunalahdelta:

AlleEuronPäivät
Puhu niin paljon kuin haluat joka päivä kaikkiin liittymiin enintään 0,99 €/vrk!
Määräaikainen sopimus 12 kk, lisäpalvelussa ei kk-maksua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 11:13

Neuvoin jo aiemmassa kysymyksessäsi ottamaan yhteyttä Soneraan menemällä vaikka ihan paikalliseen palvelupisteeseen ja selvittämään juurta jaksain mikä on ilmaista ja mikä taas maksullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 01:25

Ei facebook mitään maksa.